سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهمیت ارتقا امنیت سایبری در استان کرمانشاه

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت ارتقا امنیت سایبری در استان آن را اولویت اصلی این اداره کل دانست .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت ارتقا امنیت سایبری در استان آن را اولویت اصلی این اداره کل دانست و گفت : این اداره کل به صورت مستمر بازدید‌های میدانی از وضعیت فناوری اطلاعات و مراکز داده دستگاه‌های اجرایی استان انجام می‌دهد.

او بااشاره به استفاده از ظرفیت‌های اعتباری و قانونی برای اجرای طرح‌های پدافند غیرعامل توسط دستگاه‌های اجرایی استان، گفت : اداره کل فناوری اطلاعات استان با همکاری اداره کل پدافند غیرعامل و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در راستای جذب این اعتبارات برای مصون سازی و پایدارسازی زیرساخت‌های سایبری دستگاه‌های اجرایی اقدامات مناسبی انجام داده است.

او گفت: با تشکیل جلسه در محل دستگاه‌های اجرایی و بازدید میدانی از وضعیت غناوری اطلاعات و مراکز داده آن دستگاه‌ها، مشکلات و نیاز‌های سایبری بررسی و میزان اعتبارات لازم تخصیص و توسط اعضای کمیته فنی پدافند غیرعامل تعیین می‌شود.

او گفت: با استفاده از ظرفیت‌های قانونی دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌های عمومی غیردولتی، شرکت‌های دولتی دارای زیرساخت‌های حیاتی، حساس و مهم می‌توانند از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و منابع داخلی خود در حد مجوز‌های قانونی برای اجرای طرح‌های پدافند غیرعامل و مصون‌سازی زیرساخت‌ها هزینه کنند.

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.