موضوع مشکل پخش فوتبال در برخی شهرستان‌های کرمانشاه در نشست شورای برنامه‌ریزی مطرح و دستور پیگیری آن صادر شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،افشین امیری مدیرکل صدا و سیمای استان کرمانشاه در خصوص پوشش سیگنال تلویزیونی در برخی شهرستان‌های استان، گفت : برای پخش برنامه فوتبال از شبکه ۳ سیما در شهرستان‌ها مشکلاتی داریم، البته برنامه‌های این شبکه تلویزیونی قطع نیست.

او با اشاره به اینکه در خصوص پخش برنامه فوتبال ۲ مشکل اساسی داریم، گفت : یکی مشکل پهنای باند است که باید به صورت متمرکز در سطح ملی و در وزارتخانه حل و فصل شود.

این مسئول گفت: در این خصوص مکاتباتی با وزارتخانه از سوی استانداری صورت گرفته است و ما نیز منتظر نتیجه هستیم.

امیری گفت: مشکل دیگر در حوزه سیگنال رسانی است که ما در ۱۳ شهرستان استان به لحاظ سیگنال رسانی مشکل نداریم فقط در ۲ شهرستان هرسین و ثلاث باباجانی مشکل وجود دارد که با اهتمام ویژه در حال حل و فصل است.

او با اشاره به اینکه به منظور فراهم کردن زیرساخت‌های لازم ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، گفت: طبق مصوبه شورای عالی امنیت ملی هزینه‌های آن توسط استان و سازمان برنامه و بودجه باید تامین شود.

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمانشاه گفت: در این خصوص تصمیمات لازم گرفته شود و اعتبار لازم در اختیار صدا و سیما قرار گیرد تا با عقد قرارداد با مخابرات مشکل را حل و فصل کنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: بر این اساس در اسرع وقت مذاکرات لازم با وزارتخانه‌های مربوطه انجام شود تا در صورت نیاز، بودجه لازم از منابع استانی تامین شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.