سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیر رایگان هر هفته دو تا سه نوبت در مدارس بوشهر توزیع می‌شود

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: توزیع رایگان شیر میان ۱۸۱ هزار دانش آموز و ۱۱ هزار همکار فرهنگی استان آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا دانش فر،  معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: با هدف ترویج فرهنگ استفاده از شیر در سبد غذایی خانواده‌ها و دانش آموزان، توزیع رایگان شیر برای ۱۸۱هزار  دانش آموز و ۱۱ هزار همکار فرهنگی استان آغاز شد.

او افزود: با مشخص شدن برنده مناقصه تهیه و توزیع شیر رایگان در مدارس استان، توزیع آن در مدارس تا پایان سال تحصیلی، هفته‌ای دو تا سه نوبت در قالب ۲۱ وعده صورت خواهد گرفت.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر به جامعه هدف این طرح اشاره کرد و گفت: علاوه بر همکاران فرهنگی، همه دانش آموزان دوره ابتدایی و متوسطه اول دولتی و غیردولتی و همچنین پیش دبستانی‌های ضمیمه مدارس دولتی استان، جامعه هدف این طرح خواهند بود.

دانش فر همچنین درباره تغییرات در سیستم مالی حسابداری آموزش و پرورش گفت: سیستم مالی حسابداری آموزش و پرورش استان از نقدی به تعهدی تغییر یافته تا اسناد به‌روز تولید شود و به منظور شفاف سازی امور، ادارات شهرستان و مناطق موظفند تا بدهی‌ها و مطالبات همکاران فرهنگی را لحظه ا‌ی شناسایی و رصد کنند.

او، بر لزوم همپوشانی درگاه‌های اینترنتی مورد استفاده در آموزش و پرورش تاکید کرد و ادامه داد: با عملیاتی شدن رسمی سامانه جامع امور مالی و اداری، همه قرارداد‌ها و فعالیت‌ها از جمله ابلاغ ها، صدور احکام حقوق از طریق منابع تملیکی و ابلاغی و دارایی در این سامانه صورت می‌گیرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر همچنین بیان کرد: با شفاف سازی درآمدی و دریافتی‌های آموزش و پرورش اعم از اعتبارات ابلاغی و درآمد‌های اختصاصی می‌توان هزینه‌های تمام شده صندلی هر دانش آموز را محاسبه کرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.