سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور کیفرخواست برای پرونده اتهامی تعدادی از کارکنان شهرداری

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از صدور کیفرخواست برای پرونده اتهامی تعدادی از کارکنان شهرداری و اعضای سابق شورای شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : پرونده اتهامی کارکنان شهرداری و اعضای سابق شورای شهر منتهی به صدور کیفرخواست شد.

او گفت : در این پرونده ۷۶ جلدی که منتهی به صدور کیفرخواستی ۱۲۰ صفحه‌ای شده، ۹۷ نفر از اعضای سابق شورای شهر و کارکنان شهرداری به عنوان مرتشی (رشوه گیرنده) و افرادی آپارتمان ساز به عنوان راشی (رشوه دهنده) تحت تعقیب کیفری قرار گرفته و پرونده آن‌ها جهت رسیدگی به دادگاه کیفری کرمانشاه ارجاع شد.

رئیس کل دادگستری استان افزود: در این پرونده بر اساس تصمیم دادسرای کرمانشاه ۱۴ نفر از پرسنل شهرداری از شغل خود معلق شدند.

او گفت: نحوه انجام رفتار‌های مجرمانه به این صورت بوده که در حوزه شهرداری و شورای شهر در موضوع کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری، افرادی به عنوان واسطه از طریق ارتباط گیری با افراد آپارتمان ساز و با ارتباط و واسطه گری با پرسنل شهرداری و شورای شهر اقدام به اخذ وجوه و توزیع آن میان اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری کرده‌اند.

توسلی زاده افزود: در مجموع قریب به ۷۰ میلیارد ریال و یک دستگاه خودروی سانتافه در این پرونده به عنوان رشوه رد و بدل شده است. ضمن اینکه عناوین مجرمانه دیگری مانند نگهداری سلاح، مشروبات الکلی، مواد مخدر، جعل سند رسمی و پولشویی نیز در این پرونده مطرح است .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.