رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه سردار سلیمانی پرورش یافته مکتب اسلام بود، گفت : به طور یقین باشهادت او هزاران رویش همانند او روی خواهد داد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،پرویز توسلی‌زاده رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : این شهادت را تسلیت باید گفت از آن جهت که شخصیتی بزرگ و انسانی شجاع و ولایت‌مدار را از دست دادیم و از وجود پر برکت او محروم شدیم؛ کسی که نقشه خاورمیانه بزرگ آمریکا را نقش بر آب کرد.

او به نقش بی‌بدیل سردار سلیمانی در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت : نقش این شخصیت بزرگ در جنگ تحمیلی و مبارزه با اشرار شرق کشور و نیز مبارزه با داعش و رژیم صهیونیستی بی‌بدیل و فراموش ناشدنی و تا همیشه ماندگار خواهد بود.

او با اشاره به خباثت‌های آمریکای جنایتکار یادآور شد مشکل استکبار جهانی با نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که نمی‌تواند حکومت اسلام را بر جهان بر بتابد و تحمل کند و بر همین اساس با شیوه‌های خبیثانه و جنایتکارانه به خیال خام خویش دست به چنین جنایاتی بزرگی می‌زند.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: شهادت این مرد بزرگ تمام غرب و عواملش بخصوص سران استکبار و صهیونیست جهانی را دچار سردرگمی آشکاری کرده است و از انتقام ایران اسلامی و محور مقاومت به شدت در هراس سنگینی افتاده‌اند.

توسلی زاده شهادت سردار بزرگ سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش را محضر حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و نیز ملت بزرگ ایران تبریک و تسلیت گفت و افزود: با کار و تلاش مضاعف راه این شهید بزرگوار و شهدای انقلاب را ادامه دهیم.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.