معاون رییس کل دادگستری و رییس دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان کرمانشاه، با تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، گفت : این شهید والامقام و سرباز اسلام استوانه محور مقاومت بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بهمن نریمانی معاون رییس کل دادگستری و رییس دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان کرمانشاه گفت : سپاه پاسداران مجری رفراندوم مردمی انتقام با دستور ولایت فقیه بود که آغاز این انتقام امروز عملی شد و به حول و قوه الهی ادامه دارد.

او با اشاره به ملاقات‌های عمومی که توسط دادگستری استان کرمانشاه برگزار می‌شود گفت : در طول هفته ۲ روز به صورت رسمی در استان و شهرستان‌ها با مردم برای رفع مشکلات آن‌ها ملاقات داریم که امیدواریم بتوانیم به مردم خدمتی ارایه کنیم.

او به همکاران قضایی توصیه کرد از ظرفیت بزرگان و مردم برای توصیه و توسعه صلح و سازش استفاده کنند و مشکلات توسط خود مردم حل شود.

معاون رییس کل دادگستری و رییس دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان کرمانشاه افزود: اعتقاد ما این است که اختلافات خارج از دادگستری برطرف شود چرا که صرفه‌جویی در وقت و از بین رفتن کدورت و کینه‌ها از فواید این طرح است.

نریمانی گفت: به مجموعه دستگاه قضایی استان نیز تاکید شده که اختلافات مردم را به صلح و سازش منتهی کنند.

او افزود: براساس سیاست‌های قوه قضاییه همه مدیران و مسوولان قضایی باید در دسترس مردم باشند و هیچ فاصله‌ای نباید میان مردم و مسوولان باشد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.