سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته خبر‌های انتظامی ۲۲ دی ماه کرمان؛

ارتباط چهره به چهره مسئولان انتظامی کرمان بامردم

دیدار فرمانده انتظامی استان کرمان وپلیس امنیت واطلاعات فردا در دفتر نظارت همگانی برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در راستای برگزاری جلسات ارتباط مستقیم مسئولان انتظامی استان با مردم جلسه‌ای فردا دو شنبه ۹۸/۱۰/۲۳ با حضور سردار فرمانده انتظامی استان کرمان و سرپرست پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۰۹:۳۰ در محل دفتر نظارت همگانی بازرسی برگزار می‌شود.

شهروندان می‌توانند مطالب و موضوعات مرتبط با نظم و امنیت و ماموریت‌های حوزه کاری پلیس را به صورت حضوری به آدرس؛ کرمان- خیابان شهید ناصر فولادی (عباس صباحی) - جنب ساختمان پلیس آگاهی و یا بصورت تماس تلفنی با شماره ۲۱۸۲۴۸۱۲-۰۳۴ اعلام کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت با شماره تلفن‌های ۱۹۷، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۵، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۱۲، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۹ و ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۳۶ تماس حاصل نمایند.

دستگیری سارقان کابل‌های برق در ارزوئیه

فرمانده انتظامی ارزوئیه از دستگیری سارقان کابل‌های برق موتورپمپ‌های کشاورزی در عملیات ماموران پاسگاه انتظامی دولت آباد این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی پورامینایی با اشاره به اینکه سرقت این کابل‌های برق هزینه‌ای بالغ بر ۶ تا ۱۰ میلیون تومان برای کشاورزان در بر داشت، گفت: سارقان که کابل برق موتورپمپ‌ها را به اتباع بیگانه می‌فروختند به شیشه نیز اعتیاد داشتند و پس از معرفی به مراجع قضایی روانه زندان شدند.

کشف ۹ راس گاو قاچاق در منوجان

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان منوجان از کشف ۹ راس گاو قاچاق و فاقد مجوز حمل از یک دستگاه کامیون ایسوزو در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ منوچهر نوری با بیان اینکه کارشناسان ارزش این احشام را ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، اظهار داشت: فرد متخلف با تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.