مشاور فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت مشاور فرماندهی ناجا به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سردار"رضا بنی اسدی فر" مشاور فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

شهادت هنر مردان خداست و شهید عالی‌مقام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به راستی مرد خدا بود. ۴ دهه مجاهدت مردانه شهید سلیمانی از جنگ تحمیلی تا نبرد با ظلمت طلبان و متجاوزان حریم ملکوتی ائمه اطهار، کارنامه درخشانی برای این دلاورمرد عرصه جهاد و مقاومت بر جای گذاشت.

ایشان که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب شهید زنده لقب گرفتند در راه پاسداری از خاک ایران و سرافرازی اسلام، سال‌ها آروزی شهادت در راه خدا را در دعا‌های شبانه و نجوای غریبانه خود با همرزمان شهیدش در سر داشت و سرانجام در کنار دیگر برادران شهیدش آسمانی شد.

شهید سردار سپهبد سلیمانی مرد میدان جهاد و مبارزه و مجاهد خستگی ناپذیر جبهه‌های جنگ بود که فارغ از همه ابعاد وجودش در همه قلوب جای گرفت و امروز با شهادت این مرد خدا، خون مردم ایران برای مقابله با تروریست دولتی آمریکا و هم پیمانانش بیش از هر زمان به جوش آمده است.

اینجانب ضمن محکوم کردن جنایت فراموش نشدنی آمریکای جنایتکار در به شهادت رساندن این مرد بزرگ، این واقعه را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده محترم شهید سلیمانی و ملت بزرگ ایران تسلیت می‌گویم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار