مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: بیش از یک هزار و صد نفر از اعضای جمعیت هلال احمر کرمان آماده میزبانی از میهمانان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می‌شوند.

هزاران نفر از اعضای هلال احمر کرمان آماده میزبانی از میهمانان سردار شهید حاج قاسم سلیمانیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ رضا فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احمر کرمان با اشاره به برگزاری مراسم با شکوه تشییع و خاکسپاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و حضور میلیون‌ها میهمانان ایرانی و خارجی در شهر کرمان در مورخ ۱۷ دی ماه جاری گفت: بیش از یک هزار و صد نفر از اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان آماده میزبانی از میهمانان به دیار کریمان می‌شوند.

او با اشاره به حضور ۱۴۰ تیم امدادی در طول مسیر تشییع و محل خاکسپاری خاطرنشان کرد: ۷۰۰ نفر از نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان کرمان با حضور در ۳۰ پست در شهر‌های کرمان، رابر و گلباف جهت پوشش امدادی در مراسم تشییع و خاکسپاری شهیدان استان کرمان در آماده باش هستند.

فلاح با اشاره به استقرار و برپایی بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر گفت: ۵۰ دستگاه خودروی امدادی و نجات نیز جهت امدادرسانی در طول مسیر تشییع و محل خاکسپاری مستقر خواهد شد.

او با اشاره به حضور بیش از ۴۰۰ نفر از اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد: اعضای تیم سحاب با ارائه خدمات امدادی و درمانی سرپایی (پانسمان و بانداژ)، راهنمایی و همراهی بیماران احتمالی به محل حضور تیم‌های امدادی و اورژانس و کمک به سالمندان نیازمند آماده خدمت رسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در پایان با اشاره به حضور اعضای داوطلب خانه هلال در استان افزود: اعضای داوطلبان با برپایی موکب عزاداری در طول مسیر‌های مراسم تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، آماده پذیرایی از میهمانان دیار کریمان هستند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار