سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح جنگلانه در مسجدسلیمان اجرا شد

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان مسجدسلیمان گفت: به منظور مشارکت هرچه بیشتر مردم در احیا و توسعه فضای سبز و جنگل‌ها، مراسم جنگلانه در پارک تمبی این شهرستان اجرا شد.

ایرج حاتمی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طرح جنگلانه با مشارکت و حضور شهرداری، گردان سلمان سپاه پاسداران، انجمن‌های دیدبان دوستداران محیط زیست و همیاران طبیعت این شهرستان اجرا شد.

او ضمن تقدیر از حضور شرکت کنندگان در مراسم جنگلانه، هدف از اجرای این طرح را فرهنگ سازی و جلب مشارکت مردم جهت افزایش سرانه فضای سبز و احیا پوشش گیاهی عرصه‌های منابع طبیعی و همچنین یاد گرامیداشت سرداران مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد.

حاتمی اظهار داشت: امیدواریم روند ایجاد فضای سبز و مشارکت مردم در برنامه‌های منابع طبیعی ادامه داشته باشد و علاقه‌مندان این فرهنگ را به دوستان و خانواده‌های خود انتقال دهند.

به گفته رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان مسجدسلیمان، اجرای طرح ملی جنگلانه در این شهرستان با کاشتن ۱۵۰ اصله نهال در محدوده پارک جنگلی تمبی به اجرایی شد.

طرح جنگلانه از سوی تشکل‌های مردم نهاد و با همکاری ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری در سال ۱۳۹۳ فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.