این بحث زمانی در مصاحبه استرلی به وجود آمد که خبرنگار از او پرسید که آیا او ممکن است عنوانی با جذابیت دو بازی The Last of Us و Uncharted بسازد که در آن از تیر اندازی استفاده نشده باشد و صرفا روی معرفی شخصیتهای بازی تمرکز کرده باشد یا قرار است این سازنده صرفا به ساخت عناوین اکشن مشغول باشد.
همچنین در این مصاحبه گریزی به سابقه کاری ۱۶ ساله بروس استرلی ر شرکت ناتی داگز نیز زده شد و از سوابق او در ساخت عناوینی مثل Wolfenstein II: The New Colossus ،Spec Ops: The Line و God of War نیز یاد شد. استرلی فعالیت خود در شرکت ناتی داگز را با عنوان طراح ظاهر شخصیتهای بازی Crash Team Racing آغاز کرد و پس از گذشت چند سال به عنوان کارگردان و مدیر عناوین مطرحی مثل The Last of Us و Uncharted انتخاب شد.
بیشتر بخوانید: برترین عناوین سال ۲۰۱۹ از دید سونی
استرلی در سال ۲۰۱۷ از اسودیو ناتی داگز جدا شد و با این اتفاق احتمال ادامه پیدا کردن دو عنوان The Last of Us و Uncharted به شدت پایین آمد. وی همچنین اعلام کرد که در ساخت همهی عناوین قرار نیست از ویژگیهای عناوین مبارزهای و اکشن استفاده شود و هیدئو کوجیما در ساخت بازی Death Stranding نشان داد که میتوان عنوانی جذاب و با خشونت بسیار پایین طراحی کرد و به نوعی کوجیما اولین گام در صنعت ساخت عناوین با خشونت کم را برداشته است.
انتهای پیام/