سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجماع عمومی برای پیشبرد گام دوم انقلاب ضروری است

فرماندار شهرستان ویژه مرند با تاکید بر ضرورت اجماع عمومی برای پیشبرد بیانیه گام دوم انقلاب گفت: برای نهادینه کردن بیانیه گام دوم انقلاب، کار جمعی و علمی نیاز است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،داود گرشاسبی فرماندار شهرستان ویژه مرند در جلسه نهادینه کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در شهرستان مرند ضمن تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه چله دوم انقلاب است.

او افزود: موضوع روندی است و باید به صورت فرایندی و با برنامه ریزی قوی و شناسایی نقاط قوت و ضعف و تقویت آن‌ها و نیز با تقابل فکر و اندیشه به جلو حرکت کنیم.

فرماندار مرند اضافه کرد: در تولید ابزار ضعیف عمل کرده ایم و باید در راستای تقویت آن تولید ذهن داشته باشیم.

او ضمن دعوت از همه افراد صاحب فکر و اندیشه خاطرنشان کرد: محدودیت ورود برای افراد به دبیرخانه گام دوم انقلاب نداریم و از همه افراد دارای نگاه به آینده، تفکرخلاق از تمام حوزه‌ها برای ورود استقبال می‌کنیم.

گرشاسبی گفت: باید باید برای ۱۰ سال آینده کشور برنامه ریزی داشته باشیم که از جمله آن تربیت نیروی انسانی ماهر و دارای فکر و اندیشه قوی در جهت توسعه و پیشرفت کشور می‌باشد.

اوخاطرنشان کرد: هنر ما اجماع همه است که این یک فرهنگ است و باید افق چند ساله آینده را ببینیم و به تمدن جهانی برسیم.

فرماندار مرند افزود: با توجه به ملی بودن حرکت، خروجی آن نیز باید فراملی باشد و گام دوم، گام هم افزایی است لذا باید با رعایت مصالح، مسیر را به سمت پیشرفت علم و تمدن و تربیت نسل هدایت کنیم.

او یادآوری کرد: فرمایش مقام معظم رهبری، برای ما حجت بوده و وظیفه داریم با تمام توان در جهت اجرایی کردن منویات ایشان و نهادینه کردن بیانیه گام دوم انقلاب تلاش کنیم.

گرشاسبی تاکید کرد: در راستای اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب، دبیرخانه، کارگروه‌ها و زیر مجموعه‌های آن باید شکل گرفته و از ظرفیت حوزه‌های علمیه، بسیج، دانشگاه ها، اساتید، صاحبان فکر و اندیشه و مراکز آموزشی استفاده شود.

او ادامه داد: باید ضرورت موضوع را درک کرده و به گام دوم با عنوان گامی جهادی نگاه کرده و آسیب‌ها را اصلاح کنیم.

امام جمعه مرند نیز گفت: مراکز علمی از بیانیه گام دوم انقلاب برای آینده برنامه ریزی داشته باشند.

حجت الاسلام علی نعمت زاده افزود: گام دوم انقلاب، نقشه راه چله دوم انقلاب است و محوریت گام دوم بیشتر خطاب به جوانان است.

او با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: هسته اولیه گام دوم انقلاب از دانشگاه‌ها شروع می‌شود و باید بیشتر به آن پرداخته شود.

امام جمعه مرند اظهار داشت: دبیر و دبیرخانه ستاد تحقق گام دوم انقلاب در شهرستان تشکیل شود.

او خاطرنشان کرد: مساله اصلی کشور است و باید توجه جدی به این موضوعات داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.