امام جمعه بناب گفت:بزرگ‌ترین ثروت این نظام و کشور مردم هستند و باید مسئولان در راستای مراقبت از این ثروت تلاش و کوشش مضاعف کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت السلام و المسلمین باقری بنابی امام جمعه و رییس شورای فرهنگی شهرستان بناب با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت:باید به این نقشه راهبردی حکیمانه عمل شود که باید تفکر مسولین جامع رویت شود که با چه تفکری در جامعه به مسولیت خود و به مشکلات و درد جامعه میپردازند 

باقری بنابی گفت: نظامی که مردم پشتوانه آن باشند، همه چیز دارد، ولی نظامی که از پشتوانه مردم برخوردار نباشد، آن نظام محکوم به شکست است.

حجت الاسلام باقری بنابی افزود: در طول ۴۱ سال مردم هر وقت با حکومت و حاکمیت همراه شدند دشمنان مرعوب شدند، لذا مسئولینی که در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت می‌گیرند باید تمام حرکات و سکنات خود را در مسیر نظام و انقلاب قرار دهند. چرا که تمام رفتار‌های آن‌ها از سوی مردم رصد می‌شود.

او گفت: بزرگ‌ترین ثروت این نظام و کشور مردم هستند و باید مسئولان در راستای مراقبت از این ثروت تلاش و کوشش مضاعف کنند.

باقری بنابی در ادامه به ترویج و تبلیغ فرهنگ قرآنی در جامعه پرداخت و گفت در جامعه اسلامی باید بیش از این به اهمیت و لزوم تروج فرهنگ قرآنی بپردازیم و همچنین از کمبود بودجه به این امر مهم گلایه مندیم

 رفیعی فرماندار بناب در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: در بیانیه دوم انقلاب قله‌های ترقی، سعادت و موفقیت از سوی مقام معظم رهبری تبیین شده است

اوهمچنین با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب فصل جدیدی از ادامه حرکت نظام اسلامی را به تصویر کشیده است، افزود: تقویت انگیزه و اعتماد به مردم بویژه نسل جوان از مفاد مهم این بیانیه است و رهبر معظم انقلاب به خوبی نگاه به جلو با توجه به تجربیات قبلی را مورد تأکید قرار داده اند.

فرماندار بناب در ادامه افزود: اگر در راستای عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب ورود پیدا نکنیم، دچار خسران خواهیم شد.

دوستی فرمانده ناحیه سپاه بناب با اشاره به اینکه شهر شهید پرورو ولایتمدار بناب یک شهری که با ۳۷۵ شهید والامقام یکی از شهر‌های شهید پرور استان شناخته شده است، اما در شهربناب هیچگونه المانی از شهدا به چشم نمیخورد و حتی شهری که به قطب صنعت استان نیز مطرح است متأسفانه در هیچ یک از المان‌های شهر بناب به نام صنعتی بودن پرداخت نشده است.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.