مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا گفت: تحقق اهداف بلند بیانیه گام دوم انقلاب‌اسلامی که توسط رهبری ترسیم شد نیازمند تحولات عمیق اخلاقی و معنوی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام کاملی فرمسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا در همایش مشترک مسولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه و مراکز تعلیم و تربیت بسیج نواحی سپاه آذربایجان شرقی، گفت: یکی از مهمترین توصیه های مقام ولایت در این بیانیه توجه و تامل در مسائل اخلاقی و معنویت است که باید آحاد جامعه به ویژه بسیجیان نسبت به این موضوع مهم اهتمام داشته باشند.

او با اشاره به اظهارت رهبری مبنی بر اینکه من از سپاه صددرصد راضی هستم ولی قانع نیستم، افزود: سپاه جزو پر افتخارترین مجموعه های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید توجه داشت که همگان برای تحقق منویات رهبری باید تلاش کنند.

کاملی فر گفت: عرصه دیگری که از همه این موارد مهم تر تلقی می شود تلاش برای حفط معنویت است که رهبری نیز روی آن تاکید دارند.

او به تشریح ۱۰ عامل معنویت زا که از سوی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان شده است، پرداخت و افزود: دستورالعمل بایدها و نبایدهای سازمانی از سوی نماینده ولی فقیه در سپاه صادر شده است که ناظر بر تقویت اخلاق و معنویت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: در این دستورالعمل مسائلی مانند رعایت حقوق مادی و معنوی کارکنان نیز دیده می‌شود.

کاملی فر خودداری از به کارگیری کارکنان خارج از وقت اداری، ترویج حلال خواری و راه اندازی نهضت صرفه جویی را از دیگر موارد درج شده در این دستور العمل اعلام کرد.

انتهای پیام/ک



برچسب ها: سپاه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.