سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوع بودن تردد در محورهای برفگیر بدون زنجیر چرخ

تردد در جاده های برفگیر کهگیلویه وبویراحمد به ویژه مسیرهای منتهی به یاسوج به دلیل بارش شدید برف، بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مدیرکل راهداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: هم اکنون محور‌های منتهی به یاسوج از جمله یاسوج- سمیرم، یاسوج- اقلید، یاسوج- مارگون، یاسوج- لوداب، یاسوج-سپیدار، دشت روم و یاسوج- بابامیدان برفی است.

نصیری راد با بیان اینکه هم اکنون مشکل خاصی در محور‌های مواصلاتی استان وجود ندارد و تردد در آن‌ها جریان دارد افزود: استفاده از زنجیر چرخ در گردنه‌های برفگیر الزامی و تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

او ادامه داد: با توجه به شرایط بارندگی و برفی در جاده ها، لغزندگی افزایش می‌یابد و نیاز است رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

نصیری راد با اشاره به اینکه مسیر سی سخت به پادنا و همچنین یاسوج به سرفاریاب-دهدشت از مسیر جوخانه به دلیل بارش سنگین برف نا ایمن است گفت: رانندگان از مسیر‌های جایگزین از جمله لار-شاه بهرام استفاده کنند.

مدیرکل راهداری استان به رانندگان توصیه کرد؛ پیش از حرکت باید سیستم گرمایشی خودرو را بررسی و در صورت وجود مشکل فنی آن را تعمیر کنند.

نصیری راد به رانندگان توصیه کرد خودرو‌های خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند و در صورت امکان از سفر‌های غیر ضروری بپرهیزند.

۲۳ راهدارخانه ثابت و سیار در محور‌های مواصلاتی این استان با ۲۲۰ راهدار در حال خدمت‌رسانی به رانندگان هستند.

کهگیلویه و بویراحمد دارای ۷۹ گردنه با ۲ هزار و ۸۴۶ کیلومتر و جاده و ۶۶ نقطه به طول ۳۲۷ کیلومتر محور برفگیر است.

انتهای پیام/غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.