سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی تلویزیون فوق‌العاده زیبا ال‌جی در نمایشگاه CES 2020

پس از گذشت یک سال، بلاخره محصول مدرن و جدید ال‌جی قرار است به زودی وارد بازار جهانی شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سال پیش شرکت بزرگ ال‌جی با معرفی Signature Series OLED TV R سر و صدای بسیاری در مراسم CES به پا کرد، این تلویزیون هوشمند قرار شد تا در اواخر سال پیش وارد بازار شود. با این حال زمانی که وقت عرضه این محصول به خرده فروشان و نمایندگی‌ها رسید، خبری از موجودی این تلویزیون هوشمند نبود. داستان این اتفاق زمانی جالب شد که در برنامه امسال CES شرکت ال‌جی یک تلویزیون جدید از سری‌های R9 معرفی کرد که قابلیت نصب باز شدن از قسمت بالایی را دارد، جالب‌تر آن است که نماینده مدیرعامل این شرکت، تیم آلسی، در این مراسم اعلام کرد که محصول تاخیر خورده اواخر امسال در دسترس قرار خواهد گرفت.

آیا این بار وعده‌ها به حقیقت می‌پیوندد؟

بر طبق گفته‌های آلسی این محصول در دست بروزرسانی بوده است و به جدید‌ترین قابلیت‌ها و محصولات ال‌جی مجهز شده است. با این حال بدیهی است که این تلویزیون بتواند تصاویر استریم شده را با کیفیت فوق‌العاده 4K بخش کند. به عنوان آخرین اطلاعات اعلام شده، آلسی اعلام کرد که قیمت این محصول قرار است حدود ۶۰۰۰۰ دلار باشد این مبلغ معادل ۳۸۰۰۰ یورو است. آلسی پاسخ کامل‌تری به سوالات خبرنگاران نداد، اما گفت شرکت ال‌جی محصولات بیشتری را برای ارائه در سال جاری در دست دارد. بدیهی است که با  پرداخت چیزی به حدود ۶۰۰۰۰ دلار مشتریان انتظار محصولی به مراتب شیک‌تر را دارند، به همین دلیل شرکت ال‌جی اصرار دارد تا تلویزیون هوشمند جدیدش به نحوی زیبا از قسمت بالایی بیرون بیاید.


بیشتر بخوانید: رونمایی از خودروی الکتریکی Fisker Ocean با حداکثر سرعت ۴۸۲ کیلومتر در ساعت


بروزرسانی‌ها مشکلات را کاملا برطرف کرده است

گفتنی است که گروه مهندسین تلویزیون هوشمند ال‌جی اعلام کرده‌اند که مدل سال پیش برای گشوده شدن و باز شدن از سمت بالایی تلویزیون مناسب نبود و این قابلیت را نداشت، اما این افراد معتقدند مشکلات سال پیش را به کلی برطرف کرده‌اند. انتظار می‌رود با به نمایش در آمدن این محصول در نمایشگاه CES ۲۰۲۰ فیلم‌ها و عکس‌های بسیاری در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شود. این نمایشگاه قرار است در هفتم ماه ژانویه در دسترس عموم قرار گیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.