سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکسی‌های اینترنتی و تلفنی در رأس شکایات مردمی در بروجرد

رئیس سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری بروجرد گفت: بیشترین شکایات مردمی مبنی بر اضافه دریافت کرایه از تاکسی‌های اینترنتی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حسن غیاثوند در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان اظهار کرد: بیشترین شکایات مردمی مبنی بر دریافت اضافه کرایه از سویی تاکسی‌های اینترنتی گزارش می‌شود.

وی عنوان کرد: این در حالی است که تاکسی‌های اینترنتی تحت نظارت هیچ دستگاهی نبوده و صلاحیت آن‌ها تایید نشده است.

رئیس سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: از این پس با الزام تاکسی‌های تلفنی به ثبت نام در سامانه سماس، فعالیت آن‌ها رصد و از تخلفات آن‌ها جلوگیری می‌شود.

غیاثوند با اشاره به اینکه اصلاح قیمت بنزین افزایش نرخ خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی در بروجرد را به دنبال نداشته است، افزود: با توجه به دوگانه‌سوز بودن ۷۵ درصد تاکسی‌های شهری و سهمیه ۲۵۰ لیتری بنزبن آنان مشکلی را ایجاد نکرده است.

وی تاکید کرد: از سویی ناوگان تاکسی‌رانی درون شهری بروجرد کمترین میزان فرسودگی را در بین شهرستان‌های غرب کشور داشته و بسیاری از آن‌ها دوگانه‌سوز هستند.

رئیس سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری بروجرد با اشاره به اینکه ۴۰ درصد از خودرو‌های سرویس مدارس شخصی هستند، گفت: با واریز ماهانه ۱۸۰ هزار تومان بابت سوخت به حساب صاحبان این خودروها، از افزایش نرخ خدمات این ناوگان جلوگیری شده است.

غیاثوند با اشاره به عدم افزایش نرخ کرایه اتوبوس‌های درون شهری تاکید کرد: با اصلاح نرخ بنزین استقبال مردم به استفاده از این ناوگان افزایش یافته و بسیار بیشتر شده است.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.