سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در 9 ماه ابتدای امسال؛

جابجایی بیش از یک میلیون و ۹۷ هزار مسافر در سنندج

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از جابجایی بیش از یک میلیون و ۹۷ هزار مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری سنندج در نه ماهه امسال خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،امیر جمشید نژاد رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: از این تعداد ۶۶۸ هزار و ۶۶۹ نفر در سفر‌های درون استانی و ۴۲۹ هزار و ۱۱۱ نفر نیز سفر‌های برون استانی جابجا شده اند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج افزود: سنندج دارای دو پایانه مسافربری مرکزی و شمالغرب است.

اوبا اشاره به اینکه این دو پایانه دارای ۲۴ تعاونی است، گفت: ۱۳ تعاونی اتوبوس رانی، ۶ تعاونی مینی بوس رانی و ۵ تعاونی سواری آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.

جمشید نژاد از جابجایی بیش از یک میلیون و ۹۷ هزار و ۷۸۰ نفر مسافردر نه ماهه امسال از طریق پایانه‌های مسافربری سنندج خبر داد و عنوان کرد: از این تعداد ۶۶۸ هزار و ۶۶۹ نفر در سفر‌های درون استانی و ۴۲۹ هزار و ۱۱۱ نفر نیز در سفر‌های برون استانی جابجا شده اند.

او خاطرنشان کرد: در سه ماهه نخست امسال ۳۳۲ هزار و ۸۱ مسافر جابجا شده که ۱۹۶ هزار و ۵۹۸ نفر سفر درون استانی و ۱۳۵ هزار و ۴۸۳ نفر نیز سفر برون استانی بوده اند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج افزود: تعداد ۴۰۱ هزار و ۶۴۶ نفر در تابستان امسال از طریق پایانه مسافربری سنندج جابجا شده اند که از این تعداد ۲۴۳ هزار و ۳۹۲ نفر به صورت درون استانی و ۱۵۸ هزار و ۲۵۴ نفر به صورت برون استانی بوده است.

جمشید نژاد اعلام کرد:: در سه ماهه سوم امسال نیز تعداد ۳۶۴ هزار و ۵۴ نفر جابجا شده که ۲۲۸ هزار و ۶۸۰ نفر از طریق مسافرت‌های درون استانی و ۱۳۵ هزار و ۳۷۴ نفر نیز به صورت برون استانی جابجا شده اند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه سالجاری ۳۷۷ هزار و ۲۳۰ مسافر از طریق اتوبوس، ۴۲۶ هزار و ۶۲۴ نفر به وسیله مینی بوس و ۲۹۳ هزار و ۹۲۶ نفر نیز از طریق خودروی سواری جابجا شده اند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.