سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نورافکن: چشم امید یک ملت به تیم ملی امید است/ با همه کم و کاستی ها به تایلند می رویم

کاپیتان تیم ملی امید کشورمان گفت: مردم کشورمان چشم امیدشان به ساق پای ملی پوشان امید در مسابقات انتخابی المپیک است.

 امید نورافکن کاپیتان تیم ملی  امید در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم ملی امید در آستانه مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار کرد: تمرینات روز پایانی خود را در تهران پشت سرگذاشتیم  و امروز راهی تایلند می‌شویم تا در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کنیم. من و هم تیمی هایم به این درک رسیدیم که مردم کشورمان چشم امیدشان به ساق پای ماست. به هر حال در گروه سختی قرار گرفتیم و امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج در این مسابقات کسب کنیم.

نورافکن درباره اینکه تیم ملی امید با تیم‌های ازبکستان، چین و کره جنوبی باید بازی کند، بیان کرد: اولین بازی در هر تورنمنتی حکم فینال دارد و نخستین بازی ما با تیم ملی ازبکستان خیلی مهم است و امیدوارم در اولین بازی به پیروزی دست یابیم.  

کاپیتان تیم ملی امید درباره اینکه حمایت‌های مسئولان ورزش از این تیم به چه صورت بوده است، گفت: با توجه به شرایطی که کشورمان دارد مسئولان همه تلاش خود را به کار بردند تا همه امکانات در اختیار ما قرار بدهند و ما هم می‌دانیم که بیشتر  از این نمی‌شود تا از تیم ملی امید حمایت کنند. به هر حال با وجود کم و کاستی‌ها برای کسب موفقیت به تایلند می‌رویم.


بیشتر بخوانید: صیادمنش به اردوی تیم ملی فوتبال امید اضافه شد


انتهای پیام/  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.