عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: پزشکان به تاج گوش‌زد کردند که نباید در فضایی قرار بگیرد که استرس به او وارد شود.  

اصفهانیان: سرمربی تیم ملی به زودی انتخاب می شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فریدون اصفهانیان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره تغییر و تحولات در این فدراسیون و انتخاب بهاروند به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال اظهار کرد: طبق ماده ۳۷ بند ۲ اساسنامه فدراسیون فوتبال در صورتی که رئیس فدراسیون فوتبال غیبت داشته باشد یا خدای نکرده فوت کند و یا به طور موقت یا دائم از وظایف خود سر باز بزند نایب رئیس اول عهده دار وظایفش می‌شود. در صورتی که نایب رئیس اول حضور نداشته باشد نواب‌های رئیس بعدی می‌توانند جایگزین رئیس فدراسیون شوند. در جلسه هیئت رئیسه قرار بود طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال پیش برویم و بهاروند نایب رئیس دوم وظایف تاج را انجام بدهد.  

او درباره اظهارات کفاشیان مبنی بر اینکه استعفا نکرده است، گفت: کفاشیان مدتی در فدراسیون فوتبال نبوده است، اما از زحمات او تشکر می‌کنیم. به هرحال اگر کفاشیان بخواهد به فدراسیون فوتبال بیاید مشکلی نیست چرا که او هنوز پست نایب رئیسی در‌ ای اف سی را برعهده دارد. با توجه به غیبت کفاشیان تصمیم گرفته شد که بهاروند به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال انتخاب شود.  

اصفهانیان درباره اینکه شایعه شده تاج به خاطر قرارداد ویلموتس استعفا کرده است، گفت: این موضوع صحت ندارد و واقعا تاج در بیمارستان بستری شده  بود و اکنون در منزلش استراحت می‌کند. اگر تاج می‌توانست در  فدراسیون فوتبال حاضر می‌شد و کارهایش را انجام می‌داد، اما پزشکان به تاج گوش‌زد کردند که نباید در فضایی قرار بگیرد که استرس به او وارد شود.

انتخابات  فدراسیون فوتبال ۱۸ اردیبهشت ۹۹ برگزار می‌شود  

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه انتخابات زودتر از موعد مقرر برگزار می‌شود یا در همان زمان تعیین شده انجام می‌شود، گفت: وزیر ورزش و جوانان روز گذشته تاکید داشت که طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال پیش برویم و از تصمیمات هیئت رئیسه حمایت کرد. من نمی‌دانم این شایعات از کجا مطرح شده است چرا که انتخابات  فدراسیون فوتبال در روز ۱۸ اردیبهشت ۹۹ برگزار می‌شود.  

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره تاکید سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار کرد: ما هم تاکید به انتخاب سریعتر سرمربی تیم ملی فوتبال داریم. به طور حتم انتخاب سرمربی تیم ملی دیر شده است و باید سریعتر این اتفاق رخ بدهد.

اصفهانیان درباره زمان انتخاب سرمربی جدید تیم ملی بیان کرد: تیم‌های ملی بزرگسال و تیم ملی امید قرار است برای مسابقات اعزام شوند و باید تدارکات مناسبی برای انتخاب سرمربی تیم ملی دیده شود. ما برای انجام کار‌ها در فدراسیون فوتبال هستیم و به شهرستان‌ها نرفتیم تا هر چه سریعتر سرمربی تیم ملی را انتخاب کنیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته می‌شود برانکو و گل محمدی گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی هستند، بیان کرد: ما گزینه داخلی و خارجی داریم و باید هر چه سریعتر سرمربی تیم ملی را انتخاب کنیم تا فوتبال ملی سروسامان یابد.


بیشتر بخوانید: بهاروند سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۵
Iran (Islamic Republic of)
احسان معتمدی
۱۲:۵۷ ۱۰ دی ۱۳۹۸
علی دایی هست بعد اینها میروند پول کشورمان را به خارجی ها میدهند مربی تیم ملی باید ملی باشد نه خارجی
France
نو
۱۱:۳۷ ۱۰ دی ۱۳۹۸
آقای اصفهانیان کاش قلب همه شماها مجبورتان میکردکناربروید
آخرین اخبار