سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمی: تمام تلاشمان را برای پیروزی برای شیمیدر به کار می‌گیریم

سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: شیمیدر تیم خوبی است و بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد، اما ما تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا بتوانیم در این بازی برنده مسابقه باشیم.

مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام در گفت وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی حساس فردای این تیم برابر شیمیدر قم گفت: تیم ما و شیمیدر هر ۲ جایگاه خوبی در جدول رده بندی دارند و از مدعیان محسوب می‌شوند، علاوه بر این هر ۲ تیم تلاش می‌کنند تا در نیم فصل دوم برنده بازی هایشان باشند و برای مرحله پلی آف قرعه آسان تری داشته باشند.  

او افزود: شیمیدر تیم خوبی است و بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد، اما ما تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا بتوانیم در این بازی برنده مسابقه باشیم و شرایطمان را بهتر کنیم.  

سرمربی تیم بسکتبال مهرام در ادامه و درباره غیبت سهراب نژاد عنوان داشت: او نمی‌تواند در بازی فردا ما را همراهی کند، اما ما یاد گرفتیم تا با هر تعداد بازیکنی که در اختیار داریم بازی کنیم و برای برد تلاش کنیم.  

هاشمی در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا لیگ فعلی ما می‌تواند به رشد بسکتبال مان کمک کند یا خیر عنوان داشت: تصور می‌کنم که برگزاری لیگ با این تعداد تیم منطقی است و می‌تواند به رشد بسکتبال کمک کند، زیرا بازیکنان، مربیان و تیم‌های بیشتری درگیر می‌شوند و همین باعث می‌شود نفرات جوانی وارد چرخه بشوند، علاوه بر این مربیان هم به دلیل تعدد بازی و مسابقات و همچنین فضای رقابتی با دانش روز کار می‌کنند.  

او افزود: موافق برگزاری مسابقات در روز‌های دوشنبه و پنج شنبه هستم، زیرا این تعدد بازی‌ها می‌تواند به محبوبیت این رشته کمک کند البته باشگاه‌ها باید اردو‌های پیش فصل خوبی داشتند و با این روند می‌توان شاهد رشد و پیشرفت بسکتبال هم بود.  

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.