سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم چاره اندیشی برای توسعه متوازن بندر ماهشهر

فرماندار ماهشهر گفت: برای رفع بخشی از محرومیت‌هایی که در بندر ماهشهر ایجاد شده و بخشی از آن نامتوازن بود باید تلاش کرد.

محسن بیرانوند فرماندار ماهشهردر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اشاره به حضور رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی در این شهرستان گفت: جلسه‌ای با حضور معاونت امور زیربنایی و اقتصادی  معاون اول رئیس جمهور و جمعی از مسئولان کشوری و استانی برای توسعه متواز ن شهرستان برگزار شد.

او بیان داشت: این شهرستان صنایع عظیمی دارد و وجود بندر امام خمینی (ره) با بیش از ۸۰ درصد واردات غلات کشور و توزیع آن در تمامی استان‌ها و همچنین وجود زیرساخت‌های گسترده مانند راه آهن، آزاد راه که جنوب کشور را به مرز وصل می‌کند فرودگاه، وجود دریا‌های آزاد، کشتی رانی می‌تواند در توسعه و شکوفایی استان و منطقه موثر باشد.

بیرانوند افزود: برای رفع بخشی از محرومیت‌هایی که در این منطقه ایجاد شده و بخشی از آن نامتوازن بود باید تلاش کرد و حاشیه نشینی که بعد از شهر اهواز ماهشهر دارد صنایع نمی‌تواند تمامی مشکلات حاشیه نشینی را رفع کند.

فرماندار بندر ماهشهر تصریح کرد: باید فکری برای توسعه نامتوازن در این منطقه کرد از مجموعه دولت و صنایع می‌خواهیم کمک کنند تا ساختار زندگی مردم و سطح برخورداری از امکانات به تعادل برسد که حس تعلق بین مردم و صنعت افزایش یابد.

این مقام مسئول گفت: خدمات مطلوب بوده است اما ارتباط مدیران با بدنه مردم و ارائه خدمات و امکانات کم بوده و اگر این امر تقویت شود با حضور در مساجد و بین مردم متفات است و تقویت حس تعامل کمک کند.

او ادامه داد: انتظاراتی هست که ان شالله بتوانیم در راه اندای پروژه های راکت و نیمه راکتی که در منطقه است و قطعا حل آن ها از توان منطقه ای خارج است و عزم ملی می خواهد( نمونه آن کمک هیئت دولت برای راه اندازی فولاد ماهشهر کرد) می تواند کمک کند.

انتهای پیام/م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.