سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترویج رقابت سالم علمی

رییس مرکز مطالعات و‌توسعه آموزش علوم پزشکی کرمانشاه گفت : برگزاری المپیاد و تشویق دانشجویان به شرکت در آن نقش مهمی در ترویج رقابت سالم علمی دارد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،ایزدی رییس مرکز مطالعات و‌توسعه آموزش علوم پزشکی کرمانشاه گفت : درسنامه آداب پزشکی به همت اساتید و پیشکسوتان دانشگاه تهیه شده و به تایید معاونت آموزشی وزارت بهداشت نیز رسیده است.

خزایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : دو پروژه بزرگ در دانشگاه تشکیل شده است.

او گفت : اول تدوین درسنامه آداب پزشکی در دانشگاه و تایید آن در وزارتخانه که هم برای دانشگاه و هم برای کلان منطقه سوم آموزشی کشور افتخاری بزرگ است و دوم تقدیر از فعالان دوازدهمین المپیاد علمی آموزشی دانشگاه که در کشور افتخار آفریدند.

الماسی مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : پشتیبانی قوی و حمایت‌های دکتر ایزدی و مجموعه دانشگاه دستاورد‌های مطلوبی داشته است.

او گفت : باید زمینه آشنایی بیش از پیش دانشجویان با علایقشان فراهم شود و شرکت در المپیاد‌ها نقش مهمی در این زمینه دارد.

الماسی افزود: دانشجویان شرکت کننده در این رویداد‌ها با افق‌های جدید علمی و نوآوری‌ها آشنا می‌شوند.

او افزود: خلا مباحث معنوی در دنیای امروز به شدت احساس می‌شود و تهیه درسنامه اخلاق و آداب پزشکی نشان دهنده اهتمام دانشگاه به این مسایل است.

حجت الاسلام جواد نجفی افشار مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : اساتید نقش مهمی در شکوفایی علمی و اخلاقی دانشجویان دارند.

او گفت: فرصت معلمی نصیب هر کس نمیشود و افتخاری بزرگ است که باید قدردان آن باشیم.

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.