سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ مصدوم در حوادث ظهر امروز کرمان

رعایت نکردن نکات ایمنی در سه حادثه ظهر امروز کرمان دو مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا میرزایی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: در ساعت ۱۲ و ۲۴ دقیقه ظهر امروز هشتم تیر ماه با ستاد مرکز فرماندهی عملیات (۱۲۵) این سازمان از یک مورد سقوط آگاه شدیم.

او محل این حادثه را خیابان پروین اعتصامی شرقی اعلام کرد و افزود: بلافاصله تیم تخصصی امداد و نجات این سازمان از نزدیکترین ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

 

میرزایی تصریح کرد: در پی این حادثه، کارگر جوان حدوداً ۲۸ ساله، به علت رعایت نکردن نکات ایمنی از طبقات فوقانی ساختمان در حال ساخت دچار حادثه و مصدومیت شدید شده بودکه با تلاش آتش نشانان از طبقه منفی یک خارج و برای انتقال به بیمارستان و انجام مراقبت‌های پزشکی اولیه به عوامل اورژانس تحویل شد.

او در ادامه از اطفاء حریق منزل مسکونی در خیابان فیروز آباد خبر داد.

 

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان بیان داشت: این آتش سوزی در ساعت ۱۳ و ۵۸ دقیقه امروز هشتم دی ماه رخ داد.

میرزایی گفت: با توجه به حجم زیاد این آتش سوزی، سریعاً ۳ دستگاه خودرو اطفاء حریق از دو ایستگاه آتش نشانی به محل آتش سوزی اعزام و آتش که از انبار داخل حیاط منزل شروع شده بود، با تلاش آتش نشانان سریعاً مهار شد و از پیشروی حریق به داخل منزل و منازل همجوار جلوگیری شد.

 

میرزایی به حادثه سوم اشاره کرد و افزود: در ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه از یک مورد تصادف مطلع شدیم.

او محل این حادثه را بلوار جهاد خیابان یاسین عنوان و تصریح کرد: در این حادثه یک دستگاه کامیون و ۲ دستگاه پژو ۲۰۶ به شدت با یکدیگر برخورد کرده بودند که بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه، خودرو امداد و نجات و اطفاء حریق این سازمان از نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی در محل حادثه حاضر و سرنشینان یکی از خودرو‌های پژو که به علت شدت حادثه یک نفر از آن‌ها مصدوم و در خودرو محبوس شده بود، با تلاش آتش نشانان از خودرو خارج و سپس اقدامات اولیه پیشگیری از حریق احتمالی توسط آتش نشانان در محل حادثه انجام شد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.