مسئول پدافند غیرعامل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: سه مانور آمادگی پدافند غیرعامل با همت این اداره کل در منوجان، عنبرآباد و جیرفت برگزار شد.

برگزاری موفقیت آمیز ۳ مانور حوادث جاده ای، در جاده‌های جنوب کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ عیسی کریمی مسئول پدافند غیرعامل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: ۳ مانور پدافند غیرعامل در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان با همکاری ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و مشارکت دستگاه‌های امدادی برگزار شد.

او افزود: در این مانور‌ها مهمترین عاملِ تهدیدی در حوزه پدافند غیرعامل هر شهرستان شناسایی و با توجه به عامل تهدیدی، این مانور‌ها برگزار شد.

کریمی تصریح کرد: مانور پدافند غیرعامل واژگونی خودروی حامل سوخت غیرمجاز و آتش سوزی در محور منوجان به استان هرمزگان، واژگونی تریلر حامل سوخت بنزین، مواد خط ناک در محور بزرگراهی خلیج فارس و مانور مسدود شدن تونل شماره ۱۲ جیرفت را از جمله مانور‌های انجام شده در جاده‌های چند شهرستان جنوبی استان برشمرد.

عباس کریمی اظهار کرد: مانور‌های پدافندی در این محور انجام شد تا در زمان بروز حادثه نیرو‌های راهداری و دستگاه‌های همکار بتوانند بموقع عملیات لازم را انجام دهند.

او افزود: مهمترین هدف از برگزاری مانور پدافند غیرعامل پیشگیری از تهدیدات و افزایش امنیت جان انسان‌ها در بالاترین سطح ممکن است.

مسئول پدافند غیرعامل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: ایجاد آمادگی لازم در حوزه راهداری و حمل و نقل جنوب استان کرمان و همچنین واکنش به موقع ادارات شهرستانی در زمان، قبل و بعد از بحران را از اهداف دیگر این مانور برشمرد.

عیسی کریمی با بیان اینکه ضرورت کار در حوزه راهداری و حمل و نقل داشتن آمادگی و غافلگیر نشدن است افزود: در حال حاظر با توجه به نزدیکی آغاز طرح راهداری زمستانی در جنوب کرمان راهداران ۱۵ روز زودتر در راهدارخانه‌ها مستقر شدند و چند روز گذشته اولین عملیات برف روبی در گردنه سربیژن ساردوئیه جیرفت انجام شد.

انتهای پیام/س

سه مانور آمادگی پدافند غیرعامل در منوجان، عنبرآباد و جیرفت برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار