سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصرآزادانی: امیدوارم بتوانیم سهمیه المپیک بگیریم

مربی تیم ملی اسلالوم بانوان گفت: قزاقستان در مسابقات پیش رو جدی‌ترین حریف ما است که امیدواریم بتوانیم مقابل آن پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، منیره نصر آزادانی مربی تیم ملی اسلالوم بانوان درباره مسابقات پیش رو و رقابت‌های کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: ششمین اردوی تدارکاتی را برای جوانان و بزرگسالان برگزار کردیم. در این اردو جوانان زیر ۲۳ سال و زیر ۱۸ سال را برای مسابقات آسیایی که آخر مهرماه سال آینده برگزار می‌شود آماده می‌کنیم.

او افزود: مرحله بعدی رقابت‌ها، مسابقات المپیک آسیایی ۲۰۲۲ است. اکنون در حال تمرین با ورزشکاران هستیم که با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کنند.

مربی تیم ملی اسلالوم بانوان گفت: پیستی در استان چهارمحال بختیاری در حال ساخت است که با کمک خسروی مراحل پایانی ساخت آن انجام می‌شود. تا کنون در ایران مانند این پیست را نداشتیم و امیدوارم بتوانیم در این پیست حرفه‌ای تمرینات خوبی داشته باشیم.

نصر آزادانی با بیان اینکه مسابقه کسب سهمیه المپیک در رشته اسلالوم از دوم تا پنجم فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود، افزود: نماینده ایران در رشته اسلالوم رکسانا رازقیان است و با تمرین‌هایی که داشته در مرحله خوبی است. عملکرد او برای مسابقه پیش رو امیدوار کننده است.

مرب تیم ملی اسلالوم بانوان گفت: قزاقستان در مسابقات پیش رو جدی‌ترین حریف ما است که امیدوارم بتوانیم مقابل آن پیروز شویم.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.