امیر شقاقی:

کاپها سکوی پرش برای موفقیت در مسابقات جهانی است

نایب رییس بانوان فدراسیون قایقرانی گفت: کاپها سکوی پرش برای موفقیت در مسابقات قهرمانی جهانی است.

فرحناز امیر شقاقی در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اردوی بانوان آبهای آرام از دیروز شروع و به مدت 15 روز تا اواخر خرداد ماه ادامه دارد.

وی افزود: تمرینات قایقرانی روئینگ در انزلی، زنجان و میانه به مدت 21 روز ادامه دارد در شهرستان میانه 4 قایقران مشغول تمرین هستند و در انزلی و میانه هر کدام 6 ورزشکار در حال تمرینات متمرکز هستند.

امیر شقاقی در خصوص کاپها و حضور بانوان قایقران تاکید داشت: در کاپ یک با 4کایاک سوار و در کاپ سه با حضور 8 کایاک سوار شرکت کردیم و به تازگی از کاپها بازگشتیم.
وی در ادامه بیان داشت: در کاپ چهار فرانسه با 2 ورزشکار معصومه داناپور و فاطمه کرمجانی نیز حضور پیدا کردیم.

نایب رییس بانوان فدراسیون قایقرانی در ادامه خاطر نشان کرد: ورزشکاران به منظور حضور در قهرمانی جهان اواخر مرداد ماه در مسابقات قهرمانی جهان قایقران شرکت می‌کنند.

امیر شقاقی در این خصوص تاکید کرد: 8 تیر ماه مسابقات دانشجویان جهان را در پیش داریم که 4 ورزشکار دختر و 4 ورزشکار پسر از رشته روئینگ در آن حضور خواهند داشت و 27 تیر ماه نیز مسابقات قهرمانی جهان را خواهیم داشت که با تجربیات متمرکز قایقرانان خود را برای مسابقات آماده می‌کنند.

امیر شقاقی در خصوص تیم اسلالوم بانوان بیان داشت: تیم ملی اسلالوم بانوان 18 خرداد به  آبهای خروشان رودخانه کرج رفتند تا تمرینات خود را با 4 ورزشکار به مدت 21 روز انجام دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اردوی تیم ملی جوانان در انزلی و اردوی قایقرانان کسب سهمیه المپیک در شهرستان میانه و تیم B بزرگسالان هم در زنجان در حال اجرا است که در نهایت برای مسابقات جهان خود را آماده می‌کنند و مربی همگی تیمها افشین فرزام است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار