سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه ایلام ؛

نهم دی‌ماه یکی از ماندگارترین حماسه‌های ملت ایران اسلامی بود

امام جمعه ایلام گفت:نهم دی‌ماه یکی از ماندگارترین حماسه‌های ملت ایران اسلامی بود که با وحدت و انسجام مثال‌زدنی ملت، توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده، ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام گفت: بیش از ۴۰ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و دشمنان در طول این ۴۰ سال برای ضربه زدن به‌نظام اسلامی از هر حربه، تهدید، تحریم، جنگ نرم، جنگ اقتصادی و نظامی و فتنه و توطئه‌های استفاده کرده‌اند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه ملت ایران اسلامی با اطاعت از رهبری و اتحاد و همدلی همواره توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی و مردم را خنثی کرده‌اند، یادآور شد: در نهم دی‌ماه ۸۸، مردم و ملت ایران اسلامی با حضور حماسی خود، بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات ملت ایران اسلامی و کشور افزودند و بار دیگر نقشه‌های شوم دشمنان درهم شکست.

او با اشاره اینکه رمز پیروزی ملت اتحاد و همدلی و تبعیت از رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: حضور مردم در نهم دی‌ماه سال ۸۸، برای دشمن مأیوس‌کننده و آبی بر آتش فتنه گران بود که می‌خواستند با آشوب و فتنه و ضربه زدن به امنیت کشور با حمایت دشمنان قسم خورد مردم و انقلاب اسلامی، نظام اسلامی را از حرکت پیش‌رونده خود بازدارند.

امام‌جمعه ایلام گفت: مردم ایران اسلامی در نهم دی‌ماه، به‌موقع درصحنه حضور پیدا کردند و با دفاع از آرمان‌های انقلاب ثابت کردند، پای نظام اسلامی ایستاده و برای پایداری آن از جان خود می‌گذرند و هرگز دست از آرمان‌های نظام، انقلاب، امام راحل و شهدا برنمی‌دارند.

حجت‌الاسلام کریمی تبار با تأکید بر حضور باشکوه مردم در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی‌ماه، افزود: نهم دی‌ماه، یکی از ماندگارترین حماسه‌های ملت ایران اسلامی بود که با وحدت و انسجام مثال‌زدنی ملت، توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را خنثی کرد و امسال نیز شاهد حضور باشکوه مردم و مسئولان در گرامیداشت خلق حماسه نهم دی‌ماه خواهیم بود.

او تصریح کرد: حضور گسترده مردم در مراسم نهم دی‌ماه برای دشمن مأیوس‌کننده و بازدارنده است، بنابراین مردم در این روز با حضور گسترده بار دیگر نقشه‌های دشمن را خنثی کنند.

امام‌جمعه ایلام با تأکید بر توجه مسئولان بر ظرفیت‌ها و توان داخلی برای حل مشکلات اقتصادی کشور، یادآور شد: دشمن در وضعیت کنونی اقتصاد کشور، در تلاش برای آلوده کردن فضای جامعه است و همواره به دنبال سوءاستفاده از مسائل و مشکلات برای ناکارآمد جلوه دادن نظام و دوری مردم از مسئولان است، مسئولان در این شرایط باید با انجام دادن کار جهادی به مردم دلگرمی داده و به دنبال حل مشکلات آنان باشند.

حجت‌الاسلام کریمی تبار در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، افزود: حضور بانشاط و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیمه‌کننده و موجب اقتدار و نظام اسلامی در برابر دشمنان خواهد بود.

او با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه و تکلیف آحاد مردم حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب افراد صالح و شایسته برای نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی است، گفت: انتخاب افراد شایسته، صالح، کاردان و آگاه به مسائل نقش مهمی در رقم خوردن فصلی جدید از تاریخ انقلاب اسلامی دارد و انتخاب این نمایندگان با رأی مردم انجام می‌شود، بنابراین ملت باید با حضور در انتخابات در درجه اول و انتخاب افراد شایسته در درجه دوم وظایف خود را ایفا کند.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.