سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برف راه ۱۵ روستای کردستان را مسدود کرد

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: به دلیل بارش سنگین برف و کولاک، راه ارتباطی ۱۵ روستای این استان مسدود شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، دانش زندی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: این روستا‌ها در شهرستان قروه قرار دارند و راهداران با تجهیزات و ماشین آلات خود هم اکنون مشغول بارگشایی راه ارتباطی آن‌ها هستند.

او افزود: عمده‌ترین علت مسدود شدن این راه‌ها وزش باد و پدیده کولاک است که انتظار می‌رود تا پایان وقت امروز این وضعیت نامساعد جو‌ی در آسمان کردستان فعالیت داشته باشد.

زندی با بیان اینکه با وجود بارش متناوب برف و باران تمام راه‌های اصلی استان باز و تردد وسایل نقلیه در آن‌ها در جریان است، بیان کرد: هم اکنون فقط در گردنه خان بانه - سقز و ژالانه در محور سروآباد - اورامان پدیده برف منجر شده رانندگان برای تردد در این مسیر از زنجیر چرخ استفاده کنند.

طرح زمستانی راهداری از ۲۰ آبان در سراسر کشور شروع شد، اما در کردستان به علت برفگیر بودن و داشتن گردنه‌های متعدد این طرح به صورت غیر رسمی حدود یک ماه زودتر از موعد آغاز شده است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: برف و کولاک ، روستایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.