سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار حوادث امروز سوم دی ماه ۹۸؛

دستگیری دو سارق به عنف

مهم‌ترین حوادث امروز (سوم دی ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

  به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (سه شنبه سوم دی ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان به عنف در آبادان

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان  گفت: مردی با دستی که از ناحیه آرنج زخمی بوده به کلانتری ۱۸ ذوالفقاری مراجعه و به مأموران اعلام کرد که مغازه اش مورد سرقت به عنف قرار گرفته و ۲ نفر سارق موتورسوار پس از درگیری و زخمی نمودن او باقمه، اقدام به سرقت مبلغ ۴۵۰ هزارتومان وجه نقد از مغازه او نموده و سپس با موتورسیکلت متواری گردیدند؛ ساعاتی بعد طی تماس با پلیس۱۱۰یکباب مغازه سوپرمارکت به فروشندگی خانمی ۴۰ ساله مدعی بوده که مغازه اش بدست ۲ نفر جوان قمه به دست مورد سرقت واقع شده و پس از زخمی نمودن او از ناحیه مچ دست؛ مبلغ یکصدهزار تومان از او سرقت نموده اند و بلافاصله متواری شدند. موضوع ۲سرقت متوالی و به عنف موجب گردید تا شناسایی سارقان فورا در دستور کار این فرماندهی قرار گیرد.

او افزود: با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت به عنف و دستور مقام قضایی مراحل تحقیقات و شناسایی مجرمان آغاز گردید تا اینکه کمتر از ۴۸ ساعت سارقان متواری همراه با محل اختفاء آنان شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و تعداد ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۲ قبضه سلاح سرد قمه از آنان کشف و ضبط گردید.

تقی زاده در خاتمه با بیان اینکه سارقان در همان نگاه اول بدست مالباختگان مورد شناسایی واقع شده و در بازجویی با پلیس ضمن اقرار به جرم خود به ۴ فقره سرقت دیگر شامل ۲ فقره موبایل و ۲ فقره داخل خودرو اعتراف کردند.

او ادامه داد: پرونده بهمراه سارقان و شکات در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.