مهم‌ترین حوادث امروز (یکم دی ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

  به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (  یکشنبه یکم دی  ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف چهارهزار و ۷۲۵ متر پارچه خارجی قاچاق در آبادان

سردار لطفعلی‌پاکباز فرمانده مرزبانی استان خوزستان یکشنبه گفت:مرزبانان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی، پس از شناسایی محل عبور قاچاقچیان، به اجرای کمین هدفمند پرداختند اما قاچاقچیان با مشاهده ماموران متواری و در پاک سازی از محل تعدادی کوله حاوی ۱۸۹ طاقه پارچه ۲۵ متری معادل ۴ هزار و ۷۲۵ متر پارچه خارجی قاچاق کشف شد.

او ادامه داد: ارزش ریالی پارچه کشف شده  بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ ریال برآورد شد که پس از انجام اقدام قانونی، تحویل مرجع ذیصلاح شد.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان نظارت، کنترل و انسداد نوار مرزی، توسط مرزداران استان خوزستان در راستای حراست و حفاظت از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقابله و برخورد با هرگونه جرایم، ناکامی قاچاقچیان را در پی خواهد داشت.

سردار لطفعلی‌پاکباز افزود: مرزبانان هنگ مرزی آبادان در نتیجه ساعت ها کار اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر ورود محموله پارچه قاچاق در محدوده نهر رفیع و مینویار مطلع و موضوع را سریعا در دستور کار قرار دادند.

تصادف در میدان جانبازان واقع در خرمشهر بدون تلفات جانی

شهرام بختیاری مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: شامگاه گذشته طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی خرمشهر، مبنی بر یک فقره تصادف  واقع در میدان جانبازان  ، بلافاصله یک تیم عملیاتی از ایستگاه شماره یک (مرکزی) به محل حادثه اعزام شدند.

از کشف محموله پارچه قاچاق تا یک فقره تصادف  واقع در میدان جانبازان

او ادامه داد:آتش نشانان به محض حضور در محل حادثه و با  انجام اقدامات پیشگیرانه و تخلیه ایمن گاز LPGخودروی سواری توانستند راننده را نجات دهند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهرگفت :خوشبختانه این حادثه مصدومی برجای نداشت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.