سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح حمایتی دولت این بار از زعفرانکاران بردسکن

رئیس اداره تعاون روستایی بردسکن گفت: ۸۰۰ کیلوگرم زعفران طرح حمایتی دولت از زعفرانکاران بردسکن خریداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آزاده مختاری رئیس اداره تعاون روستایی بردسکن، گفت: در اجرای طرح حمایتی دولت از زعفرانکاران ۸۰۰ کیلو گرم زعفران از کشاورزان خریداری شد.
 
او ادامه داد: بردسکن چهاردهمین مرکز خرید زعفران در استان است که فعالیت خود را از ۲۳ آبان آغاز و در پایان آذر کار خرید را به پایان رساند.
 
رئیس اداره تعاون روستایی بردسکن گفت: با پی گیری‌های انجام شده و موافقت استان، شهرستان بردسکن برای اولین بار مرکز خرید زعفران راه اندازی شد.
 
مختاری افزود: کار خرید زعفران در ۴ نوع پوشال معمولی، پوشال مرغوب، شبه نگین و نگین با حضور خبره محلی زعفران، نمایندگانی از جهادکشاورزی و تعاون روستایی انجام شد.
 
آزاده مختاری رئیس اداره تعاون روستایی بردسکن گفت: زعفران خریداری شده در قالب دو بسته ۵ گرمی به عنوان نمونه به آزمایشگاه فیزیک و شیمایی مخصوص زعفران در مشهد ارسال و پس از نتیجه  مبلغ آن از طریق شماره حساب گرفته شده به حساب افراد واریز می‌شود.
 
او تصریح کرد: مبلغ تعیین شده از ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌باشد که براساس نمونه‌های آزمایش شده مبلغ آن مشخص می‌شود.
 
انتهای پیام//ی.ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.