سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سهمیه بنزین دی‌ماه امشب واریز می‌شود/ کاهش ۲۰ میلیون لیتری مصرف بنزین پس از اجرای طرح سهمیه‌بندی


مدیر برنامه ریزی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: سهمیه بنزین دی‌ماه، امشب به کارت‌های هوشمند سوخت واریز می‌شود.


شهرام رضایی مدیر برنامه ریزی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: از ابتدای آبان تا ۲۴ آذر در نواحی ۱۳گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، منطقه تهران بالغ بر ۶۸ هزار کارت سوخت رمز گشایی شد که از این تعداد، بیش از ۴۵ هزار فقره آن، پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت انجام شده است.

آغاز فرآیند رمز گشایی کارت های سوخت با پایان یافتن آذر 

او ادامه داد: طبق برآورد‌های انجام شده، بالاترین آمار رمزگشایی به ترتیب در نواحی غرب، مرکزی و جنوب این منطقه انجام شده، به گونه‌ای که روزانه حدود ۵۰۰ تا ۷۰۰ نفر جهت حذف رمز کارت سوخت خود به این نواحی مراجعه کرده‌اند.

مدیر برنامه ریزی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اضافه کرد: علاوه بر رمز گشایی کارت سوخت، پاسخگویی به شهروندان در زمینه صدور کارت سوخت المثنی و رفع مسدودی از کارت‌های سوخت توسط کارکنان نواحی ۱۳ گانه انجام شده است.

 تنها چهار هزار و ۷۰ کارت سوخت در باجه های پستی معطل است

رضایی در ادامه با اشاره اینکه چه مقدار کارت سوخت در باجه‌های سوختی است، اضافه کرد: در حال حاضر چیزی بالغ بر چهار هزار و ۷۰ کارت سوخت در باجه‌های معطله داریم که به متقاضیان از طریق پیامک ابلاغ و تحویل داده می‌شود.

او تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به افزایش درخواست‌ها سه هفته تا دو ماه از زمان درخواست کارت سوخت طول می‌کشد تا کارت سوخت به دست مالکان خودرو برسد.


بیشتر بخوانید: کاهش ۲۳ میلیون لیتر مصرف سوخت پس از سهمیه بندی/اعلام زمان واریز یارانه آذرماه


مدیر برنامه ریزی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در ادامه با اشاره به دلیل تاخیر صدور کارت‌های سوخت، گفت: درخواست‌ها برای دریافت کارت سوخت از روز ابتدایی سهمیه بندی، نسبت به شرایط عادی ۲۰ تا ۳۰ هزار  در خواست در روز اضافه می‌شود.

رضایی ادامه داد: ظرفیت کارت سوخت به طور معمول چیزی بالغ بر ۴ تا ۵ برابر حد معمول بود، اما در حاضر، دو برابر بیش از ظرفیت تعریف شده برای تولید کارت سوخت، درخواست دریافت می‌کنیم.

درخواست ۵۰۰ هزار کارت سوخت المثنی 

او بیان کرد: طبق برآورد‌های انجام شده ۵۰۰ هزارکارت المثنی تاکنون برای درخواست کنندگان در دستور کار داریم یکی دیگر از سیاست‌های ما این است که با این وجود تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که ظرفیت تولید کارت سوخت را بالا ببریم به طوری که  عین حال سهمیه خودرو‌هایی که کارت سوخت دریافت نکرده‌اند محفوظ برای آن‌ها باقی می‌ماند.

مردم ۳۰ درصد بنزین با نرخ آزاد و ۷۰ درصد بنزین یارانه ای استفاده می کنند

مدیر برنامه ریزی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در ادامه با اشاره به میزان مصرف سوخت از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین بیان کرد: از زمان اجرای طرح سهمیه بندی مصرف سوخت در کشور حدود ۲۰ میلیون لیتر مصرف در کشور کاهش پیدا کرده است این درحالی است که به طور معمول این رقم ۷۰ درصد سوخت سهمیه‌ای  و ۳۰ درصد سهمیه آزاد استفاده می‌کنند.

رضایی گفت: ذخیره شدن سهمیه‌های بنزین فقط مختص به سواری‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها است به طوری که سقف ذخیره سهمیه برای سواری‌های شخصی تا ۳۶۰ لیتر و به مدت ۶ ماه است و آنچه مازاد بر ۳۶۰ لیتر باشد، می‌سوزد، به طوری که ذخیره نمی‌شود.

۲ تا ۳ هفته زمان برای درخواست صدور کارت سوخت زمان نیاز است

او تصریح کرد:به طور عادی چیزی بالغ بر ۲ تا ۳ هفته زمان برای درخواست صدور کارت سوخت و رسیدن به دست متقاضی نیاز است، ولی در یکماه گذشته چیزی بالغ بر یک میلیون ۳۰۰ هزار تا در خواست برای دریافت کارت سوخت شده است که این یک رقم بسیار بزرگی است که باید تولید و به دست متقاضیان برسد.

رضایی با بیان اینکه در طرح سهمیه‌بندی بنزین به آمبولانس‌ها ماهانه ۵۰۰ لیتر اختصاص می‌یابد، اضافه کرد: هیچ سهمیه‌ای به خودرو‌های دولتی اختصاص داده نمی‌شود همانطور که در مراحل پیشین سهمیه‌بندی بنزین نیز به همین شکل بوده است و این بار هم به هیچ‌وجه سهمیه‌ای ندارند و خودرو‌های دولتی باید اعتباری در بودجه داشته باشند و آزاد مصرف کنند که این موضوع در بهینه‌سازی مصرف سوخت نقشی بسزا دارد.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به دریافت مصرف سوخت توسط خودرو‌های وانت صادر تصریح کرد:  انواع وانت‌های پرمصرف ۴۰۰ لیتر  و کم‌مصرف ۳۰۰ لیتر دریافت می‌کنند.

رضایی با اشاره به اینکه قیمت بنزین سوپر هم در طرح سهمیه‌بندی سه هزار و ۵۰۰ تومان است، ادامه داد: عرضه بنزین سوپر بدون سهمیه‌بندی انجام می‌شود و از سهمیه کارت سوخت خودرو‌ها کم نمی‌شود.

آخرین وضعیت سهمیه سوخت تاکسی های اینترنتی

او در خصوص آخرین وضعیت سوخت خودرو‌های اینترنتی گفت: سهمیه تخصیص‌یافته مابه‌تفاوت ریالی قیمت بنزین آزاد با قیمت پایه بر اساس پیمایش هفتگی رانندگان در مجموع تاکسی‌های آنلاین است. واریز اول بر اساس پیمایش ۸روز (از زمان آغاز سهمیه‌بندی) صورت گرفته است، پیمایش رانندگان بر اساس کیلومتر طی‌شده از زمان قبول درخواست سفر تا پایان سفر محاسبه می‌شود.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در مورد سهمیه بنزین خودرو‌های تاکسی ون با بیان اینکه براساس تصمیم اولیه دولت، برای تاکسی‌های ون ۶۰۰ لیتر سهمیه سوخت در نظر گرفته شده بود، گفت:، اما با رایزنی‌های انجام شده با مجموعه دولت مقرر شد که سهمیه بنزین تاکسی‌های ون از ۴٠٠ لیتر به۶٠٠ لیتر افزایش یابد و قرار بود که از آذرماه عملیاتی شود.

رضایی  با بیان اینکه برای دریافت سهمیه بنزین۶٠٠ لیتری لازم است که کارت سوخت خودروی ون تغییر کند، تصریح کرد: با اینکه مقرر شده بود که سهمیه جدید تاکسی‌های ون از آذرماه اعمال شود، اما به دلیل طولانی شدن فرآیند صدور کارت‌های سوخت جدید اجرای این تصمیم به اول دی ماه موکول شد، اما  در کارت سوخت رانندگان تاکسی ون، در اول دی ماه علاوه بر سهمیه ۶٠٠ لیتری، ٢٠٠ لیتر مازاد که ما به التفاوت سهمیه بنزین آذرماه است نیز در کارت سوخت رانندگان شارژ می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۳۰ ۰۹ دی ۱۳۹۸
سلام من سرویس مدرسه هستم که در روز بچه های چند مدرسه را جا به جا میکنم سهمیه بنزین مدارس کی قرار هست بهمون بدن؟ آخه سواری شخصی 60لیتر یگانه سوز مصرف سه روزم هست از آبان اعلام شد سواری شخصی یگانه سوز 120لیتر سهمیه داره اما هنوز یک قطره هم دریافت نکردیم
مکانیک
۱۰:۵۱ ۰۳ دی ۱۳۹۸
با سلام .
کاهش مصرف 20 میلیون لیتری بنزین نداشتیم . بعضی از نفرات پول ندارند بنزین بزنند.
مکانیک
۲۱:۵۰ ۰۲ دی ۱۳۹۸
با سلام .
کاهش مصرف 20 میلیون لیتری بنزین نداشتیم . بعضی از نفرات پول ندارند بنزین بزنند.
یکی به این ها بگه
ناشناس
۰۸:۰۳ ۰۲ دی ۱۳۹۸
حداقل ۱۰۰ لیتر بریزن ۶۰ لیتر برای دو هفته میشه
ناشناس
۰۶:۳۸ ۰۲ دی ۱۳۹۸
اقایون لطفا صبرکنید.
قیصر
۰۲:۱۴ ۰۲ دی ۱۳۹۸
خلایق هرچه لایق.........
امیر
۰۱:۳۸ ۰۲ دی ۱۳۹۸
با سلام . ناظر محترم لطفا نظر بنده را نشر بده شاید راه خوبی باشه...
بنده فرزند یک فرهنگی بازنشسته هستم... فوق لیسانس و متاهل ....
چند سوال :
1- چرا معلم ها بانک ندارن ؟
1/200/000 معلم رسمی داریم حدودا .... اگر میانگین 2/500/000 حقوق دریافت کنند .... مجموع حقوق یک ماه معلم های کشور میشه 3 هزار میلیارد تومان .... با این پول معلم ها میتونن تنها با حقوق یک ماه خود سهام مرسدس بنز یا ایرباس را خریداری کنند .... و تا اخر عمر خودشون و بچهاشون راحت باشن... واقعا تا کی میخواید چشمتون به دولت هایی باشه ک میان و میرن ؟
با 3000 میلیارد تومان میشه پتروشیمی زد .... مگه تامین اجتماعی سهام پتروشیمی جم (49%) را نخرید ؟
به نظرم ایراد از عدم مدیریت خود معلم ها است....
با ماهی 3 هزار میلیارد تومان معلم ها میتونن بانک داشته باشن....
بودجه کل برخی کشور های دنیا عمرا به 3 هزار میلیارد دلار نمیرسه...
مشکل در عدم مدیریت صحیح مالی است.... ربطی به دولت ها ک میان و میرن نداره.... اگر تصور میکنید کسی غیر از خودتون براتون کاری میکنه در اشتباهید
نقی پسر تقی
۱۵:۴۲ ۰۱ دی ۱۳۹۸
من قبلا خوب بود بابنزین ۱۰۰۰ تومانی اسنپ کار میکردم ونون بچه هامو در میاوردم الان خدا شاهده اونم برید شد .دیگه نمیتونم برم خدایا خودت ب دادمون برس ..
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۱ دی ۱۳۹۸
تا کی میخواین به مردم فشار بیارین؟ یه روز خوش تو این مملکت نداریم
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۱ دی ۱۳۹۸
تنها را جلو گیری از دود!!!!! گران کردن بنزین است و بس جانم
ناشناس
۱۰:۳۸ ۰۱ دی ۱۳۹۸
وقتی مردم توان خرید ندارن، خرید نون هم کاهشی میشه این که هنری نیست
ناشناس
۱۶:۴۸ ۰۱ دی ۱۳۹۸
وقتی مردم توان خرید ندارن نخرن
تنها را جلو گیری از دود!!!!! گران کردن بنزین است و بس جانم
ناشناس
۰۹:۳۶ ۰۱ دی ۱۳۹۸
خیلی مسخره است که میگن مردم 30 درصد آزاد و70 درصد بنزین یارانه ای مصرف میکنن 60 لیتری میدن یه هفته دوام بیاره. تاکی میخوان مردم رو......
ن
۰۸:۴۰ ۰۱ دی ۱۳۹۸
از جیب مردم برای مردم
ناشناس
۱۶:۵۱ ۰۱ دی ۱۳۹۸
نه جانم
گران کردن بنزین است و بس جانم
ناشناس
۰۱:۰۶ ۰۱ دی ۱۳۹۸
کارخانه تولید خودروی برقی ملی کی راه اندازی میکنید؟
ناشناس
۱۶:۵۲ ۰۱ دی ۱۳۹۸
بزودی
ناشناس
۰۱:۰۶ ۰۱ دی ۱۳۹۸
کارخانه تولید خودروی برقی ملی کی راه اندازی میکنید؟
سالار
۱۴:۵۸ ۰۱ دی ۱۳۹۸
هیچ وقت
علی
۰۰:۳۹ ۰۱ دی ۱۳۹۸
سلام.واقعا مگه ما چقدر تو این دنیا عمر میکنیم.آخه خدا از او مسعولی نگزره که مردمو به این روز انداخت.
ناشناس
۰۰:۳۴ ۰۱ دی ۱۳۹۸
جوانی ما در انتظار جوانی گذشت
ناشناس
۰۰:۱۱ ۰۱ دی ۱۳۹۸
خدا نگذره
ناشناس
۱۶:۵۴ ۰۱ دی ۱۳۹۸
نگذره
تنها را جلو گیری از دود!!!!! گران کردن بنزین است و بس جانم
ناشناس
۰۰:۰۹ ۰۱ دی ۱۳۹۸
سرویس مدارس چی شد
ناشناس
۲۳:۴۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
قدرت خرید فاکتور اصلی است
بعضی تبلیغات بظاهر مثبت تاثیر منفی در جامعه دارد
گاها سکوت بهتر از اظهارات بی مسئولانه است
ناشناس
۱۶:۵۵ ۰۱ دی ۱۳۹۸
چرا سکوت?تنها را جلو گیری از دود!!!!! گران کردن بنزین است و بس جانم
ناشناس
۲۳:۱۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
مبارکه
م
۲۳:۰۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
Yjc لطفا یه خبرتهیه کن چطوری از کجا لاستیک بانرخ دولتی نیسان وانت بخرم لطفا یه خبرتهیه کن چطوری از کجا لاستیک بانرخ دولتی نیسان وانت بخرم
هرجامیرم به دربسته میخورم
تمام مالیات و عوارض منو دادم ولی نمیتونم 1جفت لاستیک بانرخ دولتی بگیرم
ناشناس
۲۳:۰۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
ماشینهای شخصی تا چند ماه می تونن سوخت رو ذخیره کنن!؟
ناشناس
۱۹:۱۹ ۰۱ دی ۱۳۹۸
شخصی غیر شخصی نداره
تنها راه جلو گیری از دود!!!!! گران کردن بنزین و ماشین است
ناشناس
۲۲:۵۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
این حرفها چیه میزنید خودتون خبر ندارید که خیلی از افراد کارشون شده فروش بنزین. تاکسی ها-وانت ها و خیلی دیگه از افراد بنزینشون رو به قیمت ۲۵۰۰ تومان میفروشن. هر ۵۰ لیتر بنزین رو از این افراد خریدن برابر است با ۲۵ هزار تومان سود نسبت به بنزین ۳۰۰۰ تومانی جایگاه.
ناشناس
۱۷:۰۱ ۰۱ دی ۱۳۹۸
شمانخر
ناشناس
۱۹:۲۴ ۰۱ دی ۱۳۹۸
قیمت بالاتر سوخت کمتر
تنها راه جلو گیری از دود!!!!! گران کردن بنزین و ماشین است
گرونه شمانخر
ناشناس
۲۲:۵۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
فقط میتونم بگم متاسفم برای همچین تصمیمی.شصت لیتر چه کنیم اخه
ناشناس
۱۷:۰۳ ۰۱ دی ۱۳۹۸
شصت لیتر چه کنی? رانندگی کن
تنها را جلو گیری از دود!!!!! گران کردن بنزین است و بس جانم
ناشناس
۲۲:۵۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
آقای وزیر نفت که فرمایش دادن سهمیه بندی تاثیری توی مصرف نداره !!!!!!!!!!!!!!. این کاهش مصرف رو کی تایید کرده ؟؟؟؟
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۱ دی ۱۳۹۸
تنها را جلو گیری از دود!!!!! گران کردن بنزین است و بس جانم
ناشناس
۱۴:۵۵ ۰۲ دی ۱۳۹۸
گران کردن بنزین و ماشین تنها راه جلو گیری از دوده جانم
ناشناس
۲۲:۵۱ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
لطفا‌بگین‌‌‌برایخودروهای‌دوکابین‌
که‌شخصی‌هستند‌۳۰۰‌لیتر‌سهمیه‌دارن
در‌صورتی‌که‌‌بقیه‌خودروهای شخصی
سهمیشون‌‌۶۰‌‌لیتره.‌‌
ناشناس
۱۹:۲۷ ۰۱ دی ۱۳۹۸
دوکابین‌دارا شخصی‌?قیمت بالاتر سوخت کمتر
تنها راه جلو گیری از دود!!!!! گران کردن بنزین و ماشین است
گرونه شمانخر
ناشناس
۲۲:۴۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
ماشین‌من‌دوگانه‌است‌روزی‌یک‌لیتر‌بنزین‌
فقط‌برای‌گرم‌کردن‌اون مصرف‌‌میشه‌.
بقیش‌رو‌‌چیکار‌کنم؟
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۱ دی ۱۳۹۸
بقیش‌رو‌‌ نخر
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۲ دی ۱۳۹۸
ماشین‌ شما با گاز گرم‌ نمیشه‌?
ناشناس
۲۲:۳۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
هر ایرانی باید یک زندگی شرافتمندانه ی ایرانی داشته باشه باید خوشبخت و شاد باشه.کشور ما یک کشور بزرگ و از لحاظ منابع ثروتمندترین کشور دنیاس مردم ما بافرهنگ ترین مردم دنیاس ،ولی..بگذریم خودتون بهتر میدونین چی میخاستم بگم. دل منه جوون
امثال من پر از درد.فارغ التحصیل دانشگاه شدیم ولی کاری پیدا نکردیم حالا که کارگر یک شرکت شدیم حقوقش زیر خط فقر و طبق قانون بیکاری کشوره.یه ماشین داشتیم که حداقل ماهی یک دفعه دسته زن و بچمونو میبردیم بیرون . یا پیش بزرگترامون میرفتیم که اینم گرفتین .سهمیه شخصی ها رو که بالا نبردین. ایرانی ها شاد ترین مردم دنیا بودن ولی افسرده ترین مردم دنیا کردین
علی
۲۲:۳۱ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
این دولت عاقبت بخیر نخواهد شد .مطمن مطمن باشید
ناشناس
۱۹:۲۹ ۰۱ دی ۱۳۹۸
علی قیمت بالاتر سوخت کمتر
تنها راه جلو گیری از دود!!!!! گران کردن بنزین و ماشین است
گرونه شمانخر
reyhan.m
۲۲:۳۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
باور کنید ماشینای سرویس مدارس پیمایش بیشتری نسبت به تاکسی دارن. چرا ما نباید مثل تاکسی سهمیه سوخت داشته باشیم.تاکسی دراختیار خودشه میتونه هروقت دلش خواست مسافر جابجا کنه اما یه ماشین سرویس مدارس باید باید باید بدون هیچ بهانه ای بچه هارو جابجا کنه. ۱۲۰تا تک سوز و۸۰تا دوگانه سوز اصلا بدرد ما نمیخوره. یه ماشین دوگانه سوز باید ساعتها تو صف وایسه خانوم و آقا ندارهاما به تاکسی جایگاه جداگانه دادن
توروخدا بفکر ماهم باشید.
حسینی
۲۲:۳۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
زندگیهای مردم فلج کردن دلشون خوشه ٢٠میلیون صرفه جویی کردن .نعمت خدا رو اینا دارن زوال میارن با این سختی هایی که برا مردم ایجاد کردن .
ت
۲۲:۰۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
هیچ تغییری ایجاد نشده ترافیک وشلوغ جاده ها و وو همه در جای خود محفوظ است
منصور
۲۱:۵۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
اخه بچه هاشون تو خارج خرج دارن // یه جوری باید تامین بشه
منصور
۲۱:۴۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
با فشار به قشر اسیب پذیر بد روشی برا مملکت داری در پیش گرفتید // خودتان در رفاه و مردم تحت فشار // باین روش این ریسمانی که یک سرش دست شماست بالاخره روزی خواهد برید
ناشناس
۱۹:۳۰ ۰۱ دی ۱۳۹۸
منصورقیمت بالاتر سوخت کمتر
تنها راه جلو گیری از دود!!!!! گران کردن بنزین و ماشین است
گرونه شمانخر
ناشناس
۲۱:۳۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
در کشوری که وقتی قیمت بنزین افزایش پیدا می‌کنه قیمت خودرو پایین نمیاد باید خون گریست
م
۲۱:۰۱ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
لطفا یه خبرتهیه کن چطوری از کجا لاستیک بانرخ دولتی نیسان وانت بخرم
هرجامیرم به دربسته میخورم
تمام مالیات و عوارض منو دادم ولی نمیتونم 1جفت لاستیک بانرخ دولتی بگیرم
بنز نه بنزین
۲۰:۵۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
یه پراید داخل شهر صدی ۱۰ میسوزونه...
داخل کاتالوگش نوشته برید سایت سایپا ببینید...
منطق اختصاص صدی ۷ لیتر چیه ... کدوم ماشین در سیکل داخل شهر اینجوریه ...
بعد چرا سهمیه تاکسی های اینترنتی رو نمیدید ...
ناشناس
۲۳:۲۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
امیدوارم بفهمید مردم چی میکشن
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۲ دی ۱۳۹۸
صدی ۷ لیتر خارج جانم
علی
۲۰:۵۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
واقعا با این سهمیه ماشین روهنوز از در خانه نیاوردی بیرون تمام میشه بابا نزدیک عید هست حداقل فقط همین چند ماه بنزین بیشتر‌ بدید...همه تفریح ها رو که از ما که گرفتید حداقل تفریح سفر رفتن که تو خون مردم ایران هست رو نگیرید.....حداقل دوماه اخر سال رو ۱۰۰ لیتر بدید....
ناشناس
۰۰:۰۷ ۰۱ دی ۱۳۹۸
۸۰لیتر اضافه تر به قیمت ازاد میشه ۲۴۰۰۰۰تومن
یوسف محمدی
۱۹:۴۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
اقا یکی به این اقایون بگه که تکلیف ما جانبازهای که با هزاران مشکل جسمی و روحی مواجه هستیم وهرساعت این دکترو اون بیمارستان سرگردانیم چیست؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۹:۳۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
20 میلیون لیتر به جیب کی رفت؟؟
ما که بیکاریم و بیمه تامین اجتماعی هم نیستیم یارانه معیشتی رو نگرفتیم.. میسوزیم و می‌سازیم.. ما هم خدایی داریم.
ناشناس
۱۵:۱۷ ۰۲ دی ۱۳۹۸
20 میلیون لیتر به جیب کی رفت؟؟ کدام 20 میلیون لیتر?
وحید
۱۹:۳۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
درست مثل آدم سهمیه اینو نمیریزن
ناشناس
۱۹:۲۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
بله به چه قیمتی؟
به قیمت کاهش ساعات تفریح مردم و....
بنزین گران و سهمیه بندی شد ولی آلودگی هوای تهران و شهر های بزرگ همچنان باقی است.
پس کجاست کار کارشناسی که علت آلودگی را بنزین می دانستند؟
حتمآ سراغ سایر سوخت ها خاوهند رفت! تا به این بهانه آنها را هم گران کنند!
آمار می دهند مصرف بنزین بالاست و قاچاق می شود!
و اگر میزان مصرف با همین نرخ رشد بالا رود در سالهای آینده مجبور به واردات بنزین خواهیم شد!
هیچ کارشناسی و مسئولی از مقدار ورود خودروهای نو به خیابانها که بایست سوختشان تامین شود سخن به میان نمی آورند!
ناشناس
۱۵:۲۲ ۰۲ دی ۱۳۹۸
بنزین گران و سهمیه بندی شد ولی آلودگی هوای تهران و شهر های بزرگ همچنان باقی است?
باید خیلی گرانتربشه قیمت بالاتر سوخت کمتر میشه
تنها راه جلو گیری از دود!!!!! گران کردن بنزین و ماشین است
محمد
۱۹:۱۱ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
سر برج حسابشون خالیه چون مجبور هی بنزین بزنن کم کم میزنن هرچی پول داره صرف بنزین میشه
ناشناس
۱۹:۰۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
کاهش میلیونی بنزین داشتید ولی 4برابری اقلام داشتید...با سهمیه بندی بنزین بجز ضرر برای مملکت نبوده است
ریش سفید
۱۹:۰۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
خودروهایی که موتورشان زیر۲۴۰۰ است ودوگانه هم نمیشن چگارباید کنند
ناشناس
۱۹:۰۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
سهمیه بنزین 60 میلیون رو هم بریزین یواش یواش آب نکنید مثل بقیه آب شده ها
ناشناس
۱۸:۲۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
آخه بیست میلیون کم شده بخاطر اینه که مردم دیگه نمیتون ماشین ببرن. بدتر مردم ناراحت میشن
مهدی
۱۸:۲۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
سهمیه وانت پیکان دوگانه سوز خیلی کمه، همه جا که نمیشه با گاز رفت، 60 لیتر واسه وانت خیلی کمه لطفا رسیدگی کنید
ناشناس
۱۸:۰۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
Yjc لطفا یه خبرتهیه کن چطوری از کجا لاستیک بانرخ دولتی نیسان وانت بخرم
هرجامیرم به دربسته میخورم
تمام مالیات و عوارض منو دادم ولی نمیتونم 1جفت لاستیک بانرخ دولتی بگیرم
خواهش میکنیم ازت
امیررضا
۱۸:۰۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
خدا رو شکر ماشینای تولید داخل امثال سمند که خیلی پر مصرفن کل سهمیه هم که 60تاس...زیر بار پول بنزین داریم له میشیم...کیفیت بنزینا هم که اشغاله...قبل گرونی 8 تا میزدیم 100تا میرفتیم الان 12تا هم میزنیم ولی اصلا انگار نه انگار..پدر من درامد روزانش 100تومنه و روزی باید 36تومن پول بنزین بدهه..در ماه میشه یک ملیون بعدش ماهی 200یارانه معیشتی میدن...واقعا اقازاده های شما با اتوبوس میرن ؟؟؟؟؟.اقایون بنزین رو گرون کردن فکر حمل و نقل عمومی رو نکردن..زنجان از این لحاظ فلجه..برای یه داخل شهر رفتن و برگشتن فقط باید 2ساعت تو راه باشی تو اتوبوسایی که برای دوران قاجاره...دیگ بسه..بسه ...بسه گرونی...بسه خنده های الکی.. ن
ناشناس
۱۸:۰۱ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
سلام دولت اعلام کرده بود بنزین های اضافی مانده در کارت تا 6 ماه میشه نگه داشت ولی اینطور نشد و سوخت اگه امکانش هست پیگیر باشید با تشکر.
ناشناس
۱۷:۳۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
اون بابا برقی هم می‌گفت هرگز نشه فراموش لامپ اضافه خاموش پول اون لامپهای اضافه که خاموش شد کجا رفت الان که مردم فقیر تر شدن جوانان همون دوره هم بیکار
abbasali
۱۷:۰۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
افراد کم توان جامعه که نمی توانند ماشین مدل بالا بگیرند.مثلا یک موتور صفر یا مدل بالا تر داشته باشند ومجبوراند ماشین و موتور مدل پایین داشته باشند که کارت سوخت هم به انها تعلق نمی گیرد.خوشبخت افراد پولدار جامعه که هم ماشین مدل بالاتر دارند هم سهمیه سوخت به انها تعلق می گیرد.
ناشناس
۱۷:۰۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
پس چرا برای اسنپی ها نمیریزن سهمیه رو
ناشناس
۱۸:۱۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
من اعتبارش رو گرفتم و یک بار هم استفاده کردم .
ناشناس
۱۶:۵۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
با قوانین تخیلی بنزین روی مردم البته به نحوی قطع کردین بله دیگه میشه صرفه جویی بریم قطع کنید صادر کنید آب را هم همینطور مشکل کم آبی حل میشه مصداق مصرف نکردن صرفه جویی هست
ناشناس
۲۰:۲۵ ۰۱ دی ۱۳۹۸
مصداق مصرف نکردن صرفه جویی هست
قیمت بالاتر سوخت کمتر
تنها راه جلو گیری از دود!!!!! گران کردن بنزین و ماشین است
ناشناس
۱۶:۵۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
پمپ بنزینا دارن منفجر میشن. کدوم ۲۰ میلیون لیتر.