سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الهامی: تراکتور طلسم نباختن نفت مسجد سلیمان شکست/ تیم را در تعطیلات نیم فصل تقویت می‌کنیم

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: ما اولین تیمی هستیم که برابر فولاد و نفت مسجد سلیمان ۶ امتیاز کسب کردیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتور، ساکت الهامی در نشست خبری بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان درباره  پیروزی در این بازی اظهار کرد: بازی سختی پیش بینی می‌کردیم، نفت تاکنون باختی نداشت و ساختار دفاعی بسیار خوبی هم دارد، کمتر موقعیت به حریف می‌دهد و من از تک تک بچه‌ها تشکر می‌کنم که با ارائه فوتبال خوب، هواداران را خوشحال کردند. همچنین جا دارد از هواداران تشکر کنم که ۹۰ دقیقه ما را به بهترین شکل حمایت کردند. ما اولین تیم هستیم که از فولاد و نفت مسجد سلیمان ۶ امتیاز گرفتیم.  

او  افزود: به جز یک ضربه کرنر، موقعیت آن چنانی به رقیب ندادیم. ما باید برای صلابت بیشتر تیم تلاش کنیم تا تراکتور واقعی را بسازیم.

الهامی مطرح کرد: نیمه نخست به پرسینگ شدید نفت مسجد سلیمان برخوردیم. ما فرقی بین بازیکن ایرانی و خارجی قائل نیستیم؛ بلکه کار‌های تاکتیکی مدنظر بوده و در آینده از بازیکنان خارجی استفاده خواهیم کرد. این بازیکنان خیلی خوب کار کرده و زحمت می‌کشند.

او ادامه داد: به طور معمول در تمام تیم‌ها سر کاپیتانی دعواست، اما  در تیم ما کاپیتانی را به هم تعارف می‌کنند که نشانگر همدلی تیم است. مسعود شجاعی یکی از متعصب‌ترین بازیکنان تراکتور است که برای گل تیمش اشک شوق می‌ریزد. همچنین امروز سعید مهری، احمد موسوی و ساسان انصاری خیلی خوب بازی کردند و تعویض‌های ما تاکتیکی بود.

الهامی خاطرنشان کرد: ما در روز‌های آتی ۲ بازی داریم و از تمامی بازیکنان راضی هستم، تراکتور پر مهره‌ترین تیم لیگ برتر است که در تعطیلات نیم فصل تیم را تقویت خواهیم کرد.

او بیان کرد:در طول یک هفته نمی‌توان خط حمله تیم را تقویت کرد و مجبور هستیم تیمی حمله کرده و تیمی دفاع کنیم. امروز با تعویض ایمان سلیمی بار دفاعی‌مان بیشتر شد و اگر دقت می‌کردیم، می‌توانستیم در ضد حملات به گل برسیم.


بیشتر بخوانید: تراکتور یک - نفت مسجدسلیمان صفر/ بالاخره شاگردان تارتار هم شکست خوردند


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.