مدافع تیم پیکان تهران گفت: تیم پیکان تهران در نیم فصل اول از نحوه قضاوت داوری ضربه زیادی خورده است.

محمد ستاری مدافع تیم پیکان تهران در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: تیم پیکان تهران پتانسیل  بالا و کادرفنی بسیار خوبی دارد. تیم ما از نظر  بودجه جزو تیم‌های معمولی لیگ برتر فوتبال محسوب می‌شود.  پس از اضافه شدن ۶  بازیکن  توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم. تیم ما از سوی تماشاگران حمایت نمی‌شود و حمایت خارج از باشگاه  هم ندارد. تیم  ما از نظر داوری ضربه زیادی خورده و به خاطر نداشتن تماشاچی این موضوع  به صورت اعتراض مطرح نشده است. برای مثال در جام حذفی مقابل  تیم سپاهان  گل دومی که دریافت کردیم به خاطر اشتباه داور بود.  

///ستاری: تیم پیکان از داوری ضربه خورده است

او گفت: کادرفنی تیم پیکان از بازیکنان  تیم می‌خواهد تا هجومی بازی کنند. وقتی تمرکز تیم روی گل زدن باشد گل‌های زیادی دریافت می‌کند. در نیم فصل اول لیگ در پست دفاع چپ ۳ پاس گل دادم و  یک پنالتی برای تیم گرفتم. سایر بازیکنان نیز به همین نسبت عملکرد خوبی دارند. ما مقابل تیم  بزرگی همچون استقلال هم هجومی بازی می‌کنیم و به گفته کارشناسان حتی می‌توانستیم  در این بازی برنده باشیم.

مدافع تیم پیکان تهران اظهار کرد: ۶ بازیکن در ابتدای فصل به تیم ما اضافه شدند که ریسک بالایی است. در هفته‌های اول نتوانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم. ما در ۲ هفته اول بازی‌ها را به واگذار کردیم که دلیل آن حضور بازیکنان جدید در تیم بود. هماهنگ شدن بازیکنان جدید کنار هم زمان می‌برد. بازی‌هایی را که در لیگ به حریفان واگذار کردیم به خاطر اتفاقات فوتبالی بود.

او عنوان کرد: نفت مسجدسلیمان تا به اینجا رقابت‌ها هیچ بازی‌ای را نباخته است و ما در این بازی می‌توانستیم شاگردان تارتار را از پیش رو برداریم. حتی برای دقایقی هم سوار بر بازی بودیم و می‌توانستیم آن‌ها را شکست دهیم، اما متاسفانه بر اثر یک اتفاق نشد که ببریم.

///ستاری: تیم پیکان از داوری ضربه خورده است

ستاری گفت: در مسائل فنی بهتر از حسین فرکی سرمربی تیم پیکان تهران نداریم. تیم بی حاشیه‌ای داریم. در نیم فصل دوم تیم ما نتایج بهتری کسب می‌کند چرا که تیم ما در مالکیت توپ آمار قابل قبولی دارد. در جام حذفی تا به حال در طول بازی به سپاهان گل نزده بودیم که این اتفاق افتاد. در بازی با سپاهان تماشاگران زیادی برای حمایت از این تیم در ورزشگاه حاضر شدند.

کارنامه مدیرتی هیئت مدیره جدید خوب است

مدافع تیم پیکان اظهار کرد: تیم ما ۲ بازی عقب افتاده دارد که می‌توانیم در طول این ۳ هفته  امتیازات خوبی کسب کنیم. اگر بتوانیم مثل هفته‌های آخر نیم فصل اول بازی کنیم قطعا نتایج خوبی در نیم فصل دوم کسب می‌کنیم. شناخت کادرفنی از بازیکنان هم نسبت به قبل بیشتر شده است.

او در پایان درباره تغییر هیئت مدیره باشگاه پیکان تهران گفت: وقتی هیئت مدیره یک باشگاه عوض می‌شود، حمایت‌های مالی بهتر می‌شود. گرشاسبی و رحیمی کارنامه مدیریتی خوبی دارند و مطمئنم می‌توانند به تیم ما کمک کنند. امیدوارم با مدیریت خوب در نیم فصل دوم بدون دغدغه فکری و حاشیه‌ای در مسیر رو به رشد قرار بگیریم.


بیشتر بخوانید: مهاجم پیکان در تیررس تراکتور


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار