سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ بانده شدن راه‌های ارتباطی حوادث رانندگی را کاهش می‌دهد

فرماندار خاش گفت: استانداردسازی و ۲ بانده کردن راه‌های ارتباطی در کنار رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی سبب کاهش حوادث رانندگی و خسارت‌های ناشی از آن می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، صاحب‌گل صالحی در حاشیه دیدار مدیر و کارکنان اداره حمل و نقل و راهداری خاش به خبرنگار ایرنا بیان کرد: همه روزه در راه‌های ارتباطی خاش به زاهدان، ایرانشهر و سراوان و جاده‌های فرعی و روستایی حوادث رانندگی رخ می‌دهد خسارت‌های جانی و مالی وارد می‌شود.

او افزود: کشته شدن ۳۰ نفر در یک حادثه رانندگی و یا مرگ سه تا چهار عضو یک خانواده بسیار دردآور است و جامعه را در شوک فرو می‌برد پس ضروریست فرهنگ رانندگی در این منطقه اصلاح و نواقص و کمبود‌ها نیز رفع شود.

فرماندار خاش ادامه داد: حجم حوادث رانندگی منجر به فوت و جرح در راه‌های ارتباطی خاش به زاهدان و ایرانشهر به عنوان شاهراه محور توسعه شرق کشور ایجاب می‌کند که همه ما در صدد حل این مشکل یا حداقل راه‌های کاهش آن باشیم و خانواده‌ها نیز فرزندان شان را به رعایت قوانین توصیه کنند.

او اضافه کرد: این در حالیست که دولت با جدیت در حال پیگیری اجرای باند دوم راه ارتباطی خاش به شهر‌های همجوار است.

صالحی اظهار داشت: حجم رفت و آمد‌ها در راه‌های ارتباطی خاش به زاهدان، ایرانشهر، سراوان و سایر شهر‌ها و روستا‌ها و ۲ بانده نبودن این راه‌ها حوادث رانندگی را افزایش داده بطوریکه در طول شبانه روز گزارش‌های از وقوع حادثه رانندگی دریافت می‌شود به همین سبب مهمترین خواسته و مطالبه مردم ۲ بانده شدن راه‌های ارتباطی این شهرستان و مناطق همجوار است.

فرماندار خاش گفت: حمل و نقل شریان حیاتی کشور و دارای اهمیت زیادی است و اخلال در این ناوگان، اقتصاد مملکت را دچار مشکل خواهد کرد.

اوبا تاکید بر تسطیح و رگلاژ راه‌های روستایی پس از بارندگی‌ها تصریح کرد: ایمنی جاده‌ها در نقاط شهری و روستایی برای پیشگیری از حوادث بویژه پس از بارندگی‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است..

انتهای پیام/گ

 

برچسب ها: حوادث ، جاده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.