واژگونی خودرو اتباع بیگانه با ۱۱مجروح در محور میرجاوه_مرز پاکستان

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زاهدان گفت :واژگونی خودرو وانت تویوتا حامل اتباع بیگانه در محور میرجاوه - مرز پاکستان ۱۱ مجروح برجای گذاشت.

واژگونی خودرو اتباع افاغنه با ۱۱مجروح در محور میرجاوه_مرز پاکستانراشدی  مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در پی واژگونی خودرو وانت تویوتا حامل اتباع بیگانه در ۲۵ کیلومتری محور میرجاوه - مرز پاکستان ۱۱ نفر مجروح شدند.

راشدی افزود: این حادثه در ساعت  ۰۰:۵۰ بامداد امروز رخ داد و بلافاصله پس از اعلام به مرکز ۲ دستگاه آمبولانس از پایگاه ( ریگ ملک و کد ۱ شهری میرجاوه ) اعزام شدند.

او ادامه داد: ۴ مجروح باآمبولانس و ۷ مجروح دیگر توسط نیروهای مرزبانی به بیمارستان دارالشفا میرجاوه منتقل شدند.

 خودروهای حامل موادسوختی قاچاق و اتباع بیگانه که بسیاری از آنها بدون پلاک یا پلاک‌ مخدوش تردد می‌کنند به دلیل رعایت نکردن مقررات رانندگی و نداشتن مهارت لازم و سرعت زیاد معمولا واژگون می‌شوند یا با خودروهایی که از طرف مقابل در حرکت هستند برخورد می‌کنند.

برخی از این قبیل خودروها پس از حادثه دچار آتش سوزی می‌شوند که راننده و سرنشینان آنها و یا خودروهای مقابل با بدترین شکل ممکن در آتش می سوزند و جان می‌سپارند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار