سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلیل زاده: در صورت نیامدن استراماچونی از گزینه‌های دیگر دعوت خواهیم کرد

سرپرست باشگاه استقلال گفت: در صورت نیامدن استراماچونی به ایران از گزینه‌های دیگر برای حضور در استقلال دعوت خواهیم کرد.

اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جلسه‌ای که امشب اعضای هیئت مدیره با وزیر ورزش وجوانان برگزار کرده‌اند، اظهار داشت:  امشب جلسه‌ای را درحضور وزیر ورزش و جوانان برگزار کردیم. با توجه به بازی روز پنجشنبه مقابل ماشین سازی باید یک مباحثی مطرح می‌شد و پس از استعفای جواد زرینچه، ستار همدانی به عنوان سرپرست جدید تیم منصوب شد و با توجه به حکمی که دریافت کرده است، از فردا راهی تمرین می‌شود.

خلیل زاده ادامه داد: وزیر ورزش از ما خواسته است که باب مذاکره با استراماچونی را باز بگذاریم و در صورتی که او تمایل به بازگشت به ایران را دارد با او مذاکره کنیم. در غیر این صورت با توجه به بازی‌های سختی که داریم، به گزینه‌های دیگری هم فکر کرده ایم. هم سرمربی داخلی و هم سرمربی خارجی مد نظر داریم و در صورت عدم حضور استرا ماچونی، از گزینه‌های دیگر دعوت خواهیم کرد و از آن‌ها برنامه گرفته و مذاکرات را آغاز می‌کنیم. در همین زمینه بحث‌های متفاوتی در جلسه امشب رد و بدل شد.


بیشتر بخوانید: باشگاه استقلال مثل توپ وسط افتاده و هر کسی آن را شوت می‌کند


او افرود: درخصوص بدهی‌های باشگاه به بازیکنان هم صحبت کردیم که در آینده باید این پول‌ها پرداخت شود و مسائل مربوط به امور مالی و مسئله مجمع باشگاه که در چند روز آینده این مجمع را خواهیم داشت، تصمیمات لازم گرفته شد. از طرفی با توجه به کم بودن اعضای هیئت مدیره و یک جای خالی، از وزیر درخواست کردم که یک نفر به هیئت مدیره اضافه شود. او نیز اعلام کرد که من، گزینه و شخص مورد نظرم را به وزارت پبشنهاد بدهم که در همین خصوص فردا طی نامه‌ای به عنوان پیشنهاد، نفر پنجم را به مجمع باشگاه و وزیر ورزش اعلام خواهم کرد تا نفر پنجم به ما ملحق شود و شروع به کار کند.


بیشتر بخوانید: باشگاه استقلال مثل توپ وسط افتاده و هر کسی آن را شوت می‌کند


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۸ آذر ۱۳۹۸
خدایا خودت حق این هوادارها رو مراقب باش
پسر آبی
۰۱:۵۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۸
تورو روح جدت دست از سر استقلال بردار بابا ولمون کن خسته شدیم چقدر دروغ شنیدیم بسه دیگه زشته بخدا هوادارارو مسخره خودتون کردید.
میلاد
۰۹:۱۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۸
واقعا عدم مدیریت درست در استقلال اینجور مسخره می کنند و واقعا نمی توانند بروند تا خودمان پول استرما را مهیا کنیم.