سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخشدار غیزانیه:

شرایط در بخش غیزانیه عادی است/صنایع فولاد ماشین آلات و تجهیزات تامین نکرد

بخشدار غیزانیه شرایط کنونی این بخش را عادی توصیف کرد و گفت: شرکت صنایع فولاد به قول خود برای تامین تجهیزات و ماشین آلات عمل نکرده است.

رسول ساکی بخشدار غیزانیه درخصوص آخرین وضعیت این بخش پس از بارندگی‌های شامگاه گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: آبگرفتگی شدید در بخش غیزانیه رخ نداده و برخی راه‌های ارتباطی حدود ۱۰ متر مسدود شده، ولی مشکلی در تردد اهالی این بخش ایجاد نشده است.

او افزود: شامگاه گذشته روستای خیت که پشت صنایع فولاد واقع است، دچار بالازدگی پساب کانال شده بود و تا ۴ بامداد امروز سه شنبه ۲۶ آذرماه این شرکت هیچگونه ماشین آلات و تجهیزاتی برای امدادرسانی اعزام نکرده و تاکنون نیز همکاری لازم را نداشته است.

ساکی بیان داشت: درحال حاضر بازدید از تک تک روستا‌ها و بررسی وضعیت آن‌ها در حال انجام است و اگر بارندگی با شدت دیشب رخ ندهد اتفاقی رخ نخواهد داد، اما در صورت ادامه بارندگی‌های شدید نهر کوپال و بحره طغیان کرده و قطعا اهالی بخش غیزانیه با مشکلات جدی مواجه می‌شوند.

بخشدار غیزانیه تصریح کرد: شرکت نفت ماشین آلات و تجهیزات را از حدود ۱۰ روز پیش در اختیار ما قرار داده، ضمن اینکه در جلسه ستاد بحران استان خوزستان، مسئولان آب و برق و جهاد کشاورزی قول تامین ماشین آلات برای لایروبی رودخانه فصلی کوپال و نهر‌های کشاورزی را دادند، ولی تا این لحظه هیچ اقدامی از سوی ارگان‌های مذکور انجام نشده است.

این مقام مسئول ادامه داد: درحال حاضر لایروبی‌ها در حال انجام است و به همین دلیل مشکلی تاکنون گریبان اهالی بخش غیزانیه را نگرفته است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.