فرماندار شهرستان بندر ماهشهر از برگزاری جلسه پیشگیری هماهنگی و ستاد فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در این شهرستان خبر داد.

محسن بیرانوند فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در این شهرستان برگزار شد.

او افزود: با توجه به اخطاریه سازمان هواشناسی و مدیریت بحران استان خوزستان در خصوص سامانه بارشی از روز دوشنبه ۲۵ آذرماه تا چهارشنبه ۲۷ آذرماه در استان و احتمال آبگرفتگی و جاری شدن روان آب، مقرر گردید که کلیه ادارات و سازمان‌های عضو مدیریت بحران به منظور کاهش خسارات احتمالی اقدامات و تمهیدات لازم را بعمل آورند.

بیرانوند بیان داشت: همچنین تمامی مرخصی‌ها و ماموریت‌های سازمان و دستگاه عضو ستاد تا روز چهارشنبه ۲۷آذر لغو گرددی.

براساس پیش بینی هواشناسی خوزستان و اخطاریه مدیریت بحران درخصوص بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر، مدارس ۱۴ شهرستان استان تعطیل اعلام شد.

براساس این گزارش؛ مدارس شهرستان‌های ماهشهر، هندیجان، بندر امام، رامشیر، بهبهان، امیدیه، اغاجاری، ابادان، اهواز، حمیدیه، باوی، شادگان، خرمشهر، کارون در تمامی مقاطع صبح و عصر و مدارس شهر‌های دشت ازادگان، هویزه، هفتکل و رامهرمز نیز در نوبت عصر روز دوشنبه ۲۵ آذر ماه تعطیل شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.