سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد با خودرو‌های شیشه دودی و پلاک‌های مخدوش در سیستان وبلوچستان

ریس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان گفت: با خودرو‌های شیشه دودی و پلاک‌های مخدوش در برخورد جدی خواهیم کرد.

سرهنگ نام درست  ریس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، در خصوص برخورد با متخلفین این حوزه گفت: بررخی از رانندگان برای دور زدن قانون اقدام به مخدوش کردن پلاک و دودی کردن شیشه‌های خودرو میکنند و این اقدام علاوه بر عدم رعایت قانون موجب ایجاد خطرات برای سایر شهروندان میشود.

او افزود: در طول سال ۹۸ تا کنون پنج هزار۷۷۱ نفر فقط در معابر شهری که دارای تخلف پلاک مخدوش اعمال قانون شدند و همچنان با متخلفان برخورد میشود.

او گفت:از شهروندان عزیزی که پلاک خودروی ان‌ها علائم رنگ پریدگی و ضربه خورده است خواستاریم تا با مراجعه به مرکز تعویض پلاک نسبت تعویض پلاک اقدام نمایند.

او  درخصوصی برخورد با افرادی که بصورت عمد پلاک خودرو را بنا به هر دلیلی مخدوش میکنند گفت:افراد به مرجع قضایی معرفی میشوند و حبس تعزیری ۶ ماه تا یک سال برای رانندگان در نظر گرفته شده است .

سرهنگ  نام درست افزود: رئیس درخصوص شیشه‌های دودی نیز گفت: شیشه‌های دودی خودرو‌ها باید حتما از ۳ متری شخص داخل خودرو قابل رویت باشد.

سرهنگ معتمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی زاهدان گفت: میزان جریمه برای خودرو‌های شیشه دودی ۵۰ هزار تومان به همراه در اوردن برچسب‌ها از خودرو و درخصوص خودرو‌های پلاک مخدوش ضمن جریمه مبلغ۶۰ هزار تومان و بنا به دستور دادستان دوماه توقیف در پارکینگ و ارجاع به مراجعه قضایی صورت میگیرد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: پلیس ، تخلفات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.