مهم‌ترین حوادث امروزچهارشنبه ۲۰ آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف یک تن و ۴۲ کیلو گرم مواد افیونی در درگیری مسلحانهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز چهارشنبه ۲۰ آذر ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف یک تن موادافیونی  در درگیری مسلحانه

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف یک تن و ۴۲ کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه پلیس شهرستان "سراوان" با سوداگران مرگ خبر داد.

سردار"احمد طاهری گفت: با کسب خبری مبنی بر جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان از مناطق مرزی به شهرستان سراوان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی شهرستان سراوان در قالب چند تیم پوششی با اقدامات گسترده تخصصی و رصد منطقه، ظهر روز گذشته قاچاقچیان را که با یک دستگاه وانت تویوتا در یکی از محور‌های فرعی در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر بودند شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از ساعتی کنترل نامحسوس به محض ورود قاچاقچیان به منطقه کمین، با آن‌ها درگیر شدند.

سردار طاهری بیان داشت: در این درگیری با توجه به حجم بالای آتش تکاوران پلیس، اعضای این باند مسلح قاچاق مواد مخدر عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

تو اظهار داشت: در این عملیات مقتدرانه تکاوران پلیس در بازرسی از خودرو وانت، یک تن و ۴۲ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد افیونی شامل ۸۳۱ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک و ۲۱۰ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: با توجه به سرنخ‌های به دست آمده تلاش برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند مسلح ادامه دارد. 

توقیف ۳۰ هزار لیتر نفت سفید در"سیب و سوران"

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران از کشف ۳۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی خبر داد.

سرهنگ  غلامرضا توکلی گفت: روز گذشته مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "پسکوه" به "سوران" به یک دستگاه تریلی تانکر دار مشکوک شدند.

او  افزود: مأموران پس از متوقف کردن کامیون در بازرسی از آن ۳۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران در پایان با اشاره به معرفی راننده متخلف به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور، زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و نیروی انتظامی با قاطعیت با این پدیده برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار