جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از دستگیری ۷ تن از عاملان گروگانگیری جوان ۲۵ ساله چابهاری در کمتر از ۳ ساعت خبر داد.

دستگیری ۷ گروگانگیر در کمتر از ۳ ساعتبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار احمد طاهری جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان گفت: ساعت ۲۳:۱۶ دقیقه شامگاه روز گذشته یک فقره آدم ربایی در خیابان جمهوری جنوبی شهر چابهار به مرکز ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیم‌هایی از پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

او  افزود: در بررسی‌های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد سرنشینان ۲ دستگاه زانتیا و پژو ۴۰۵ جوانی ۲۵ ساله که با یک دستگاه موتورسیکلت در تردد بود با تهدید سوار خودرو کردند و به سرعت از محل متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان گروگان بلافاصله طرح مهار در تمامی محور‌های مواصلاتی شهرستان چابهار و شهرستان‌های همجوار با همکاری تمامی رده‌های عملیاتی پلیس به اجرا درآمد.

سردار طاهری عنوان کرد: تیم‌های عملیات ویژه پلیس آگاهی با یک سری کار گسترده اطلاعاتی در کمتر از ۳ ساعت از زمان گروگانگیری، مخفیگاه آدم ربایان در یکی از مناطق حاشیه شهر چابهار را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی هر ۷ نفر را در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و فرد ربوده شده را صحیح و سالم رها کردند.

او خاطر نشان کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده متهمان به آدم ربایی در پی اختلاف مالی اعتراف و با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت و آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت هر گونه اقدام غیر قانونی با هنجار شکنان برخورد قاطع خواهد شد. 

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.