سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید کشور در اراک:

تلاش کنیم تا قوانین موجود به درستی اجرا شود

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید کشور در سفر اراک گفت: تلاش کنیم تا قوانین موجود به درستی اجرا شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  ایزدی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید کشور در اولین جلسه شورای هماهنگی ایثارگران استان مرکزی در اراک گفت: تلاش کنیم تا قوانین موجود به درستی اجرا شود.

ایزدی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، بدهی بیمه ازو مشکلات عدیده جانبازان ایثارگران و خانواده‌های معظم شاهد گفت: بعضی از قوانین دست و پاگیر است، برخی قوانین اجرا نمی‌شود و بعضی جا‌ها هم خلاء قانونی داریم.

او اضافه کرد:، اما باید تلاش کنیم تا همین قوانین موجود به درستی اجرا شود و احقاق حق شود که قطع به یقین هم رضایت خدا را و هم رضایت ایثارگران را در پی خواهد داشت.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید کشور تصریح کرد: نظرات ایثارگران را که امروز در جلسه شورای هماهنگی ایثارگران استان مطرح شد را در ستاد هم پیگیری می‌کنیم و امیدواریم با عنایت ویژه دولت مشکلات به حداقل برسد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در این نشست با گرامیداشت شهدای ۱۶ آذر، کار برای ایثارگران رزمندگان جانبازان و خانواده‌های شهدا را لذت بخش توصیف کرده و یک کاری عبادی دانست.

آقازاده از مدیران و مسئولان بنیاد شهید استان مرکزی خواست تا مشکلات ایثارگران را به حداقل برسانند و در رفع نیاز‌های منطقی انان تلاش کنند.

تجلیل از اعضای کنگره ۶۲۰۰ نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس

اولین جلسه شورای هماهنگی ایثارگران استان با حضور مسئولان استانی و کشوری جلسه شورای هماهنگی ایثارگران استان صبح امروز با حضور آقای آقازاده استاندار مرکزی دکتر ایزدی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید جمعی از مسئولان و نمایندگان ایثارگران در ادارات تشکیل شد ودر پایان هم از برخی اعضای کنگره ۶۲۰۰ شهید استان که در مهر ماه در اراک برگزار شد تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.