سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ایلام خبر داد;

آغاز مهلت یک ماهه مالکان وانت بار‌ها به منظور تخصیص سهمیه ثابت بنزین در ایلام

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ایلام از آغاز ثبت نام به منظورتخصیص سهمیه ثابت در کارت‌های هوشمند سوخت وانت بار‌ها در استان ایلام خبر داد.

طاهری رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , گفت: مالکان وانت بار‌های کم مصرف و پرمصرف از قبیله تک سوز و دوگانه سوز از تاریخ ۱۶ آذر ماه لغایت ۱۶ دی ماه سال جاری به مدت یک ماه مهلت دارند در خصوص ساماندهی ناوگان وانت بار‌های شهری و با توجه به اجرای سهمیه بندی بنزین و تخصیص سهمیه ثابت در کارت‌های هوشمند سوخت اقدامات لازم را به منظور ثبت نام  انجام دهند.

او ادامه داد: مالکان وانت بار‌ها می‌توانند بدین منظوربه سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ایلام واقع در فاطمیه پشت سردخانه قدیم مراجعه نمایند.

طاهری اظهار کرد: مدارک مورد نیاز به منظور ثبت نام عبارت است از اصل و کپی کارت ملی ، اصل و کپی شناسنامه، اصل و کپی گواهینامه ، اصل و کپی کارت پایان خدمت ، ۲ قطعه عکس ۳ در ۴ ، اصل و کپی کارت خودرو و کارت سوخت ، کارت هوشمند، کارت معاینه فنی، شناسنامه و سند خودرو ، بیمه شخص ثالث ، کپی مدرک تحصیلی.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.