مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و رانندگان حمل و نقل مسافر و کالا در ۵ ماه نخست سالجاری خبر داد.

رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر ایلام

نوراله دلخواه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل ونقل و رانندگان حمل و نقل برون شهری کالا و مسافر در سطح استان ایلام در ۵ ماه نخست سالجاری با همکاری پلیس راه استان ایلام رسیدگی و احکام متناسب صادر شد.

او افزود: عمده تخلفات رانندگان ماده کمیسیون ۱۱ را جابجایی بار بدون استفاده از بارنامه، جابجایی مسافر بدون استفاده از صورت وضعیت، عدم استفاده از تجهیزات ایمنی و عدم رعایت ضوابط و مقررات جاجایی بار‌های ترافیکی بوده است.

دلخواه با اشاره به آرای صادره در کمیسیون ماده ۱۱ در پنج ماه ۹۸ گفت: از تعداد۱۰۴ پرونده ۶۰ مورد تذکرکتبی، ۳۸ مورد قطع خدمات یک ماهه،۶ مورد برائت از آرای صادره در این کمیسیون بوده است.

دلخواه نمونه تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل ماده کمیسیون ۱۲ را عدم رعایت ضوابط و مقررات مربوطه به تهیه و تنظیم و استفاده از بارنامه، عدم رعایت ضوابط و مقررات مربوط به تهیه و تنظیم و استفاده از صورت وضعیت، سو استفاده از کارت هوشمند راننده و عدم استفاده از تجهیزات ایمنی عنوان کرد.

از تعداد ۶۱ پرونده صادر شده در ماده کمیسیون ۱۲ در ۵ ماه نخست سالجاری ۱۸ مورد جریمه نقدی،۳۷ مورد برائت،۴ مورد تذکر کتبی و ۲ مورد قطع خدمات یک ماهه بوده است.

انتهای پیام/غ

تخلفات شرکت های حمل و نقل در پنج ماه نخست سالجاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.