مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از رفع نقص و تعمیر کامل سیستم روشنایی پایانه مرزی مهران به طول ۱۲ کیلومتر خبر داد.

رفع نقص و تعمیر کامل سیستم روشنایی پایانه مرزی مهران

نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: رفع نقص و تعمیر کامل سیستم روشنایی پایانه مرزی مهران به طول ۱۲ کیلومتر از پل زائر تا پایانه مرزی به پایان رسیده است.

او افزود: رفع نقص و تعمیر سیستم روشنایی در تونل‌های آزادی، کربلا و پیامبر اعظم استان ایلام به طول بیش از ۳ کیلومتر انجام شده است.

دلخواه با بیان اینکه بیش از ۳ کیلومتر از تونل‌های استان ایلام از لحاظ روشنایی رفع نقص و تعمیر شده اند، بیان کرد: تونل آزادی ۱۲۰۰ متر، کربلا ۴۲۰ متر و پیامبر اعظم به طول ۱۵۰۰ متر از لحاظ روشنایی تعمیر شده اند.

او با اشاره به اینکه عملیات روشنایی پلیس راه سپتون دهلران در حال اجرا بوده و تا اربعین به بهره برداری می‌رسد اضافه کرد: تمام محور‌های مواصلاتی استان ایلام به چراغ چشمک زن مجهز شده اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه روشنایی کنارگذر شرقی استان ایلام به طول ۸ کیلومتر انجام شده است گفت: همچنین عملیات روشنایی مهدی آباد به طول۱۶۰۰ متر تکمیل و به پایان رسیده است.

انتهای پیام/د

تعمیر بیش از ۳ کیلومتر از سیستم روشنایی تونل‌های استان ایلام

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.