رئیس سازمان حمل و‌نقل بار و‌ مسافر شهرداری ایلام از افزایش خدمت رسانی این سازمان به زائران در مرز مهران خبر داد.

افزایش خدمت رسانی سازمان حمل و نقل بار و مسافر ایلام به زائران

طاهری رئیس سازمان حمل و‌نقل بار و‌مسافر شهرداری ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: با توجه به بسته بودن مرز خسروی و افزایش تردد زائران در مرز مهران، تصمیماتی اتخاذ گردید تا خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی توسط سازمان حمل و‌نقل بار و‌مسافر شهرداری ایلام افزایش پیدا کند.

او ادامه داد: در نظر داریم ۶۵ دستگاه اتوبوس به منظور ایاب و ذهاب زائرین به مهران اعزام شوند و تا پایان اربعین خدمت رسانی کنند.

طاهری بیان کرد: اعزام ۲ خودروی گشت و بازرسی به مهران جهت ساماندهی اتوبوس‌ها تا پایان اربعین و همچنین تأمین مکانی جهت استقرار اتوبوس‌ها در مرز مهران از دیگر فعالیت‌های سازمان حمل و‌نقل بار و‌مسافر شهرداری ایلام در این مرز می‌باشد.

او مطرح کرد: تعدادی از پرسنل حمل و نقل با تمام امکانات به مهران اعزام می‌شوند و فعالیت کنترل، بازرسی و ساماندهی اتوبوس‌ها را تا پایان اربعین برعهده خواهند داشت.

رئیس سازمان حمل و‌نقل بار و‌مسافر شهرداری ایلام اظهار کرد: به منظور استراحت پرسنل و رانندگان حوزه حمل و نقل ، مکانی تدارک دیده شده تا رانندگان بتوانند در آن مکان‌ها استراحت کنند.

انتهای پیام/ ن

افزایش فعالیت سازمان حمل و‌نقل بار و‌مسافر ایلام در مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.