سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام ۳۵ داوطلب در حوزه دشت آزادگان و هویزه

فرماندار دشت آزادگان از ثبت نام ۳۵ داوطلب انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه دشت آزادگان و هویزه خبر داد.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا به امروز در حوزه انتخابیه دشت آزادگان و هویزه، ۳۵ داوطلب برای راهیابی به خانه ملت ثبت نام کرده‌اند.

او افزود: حوزه‌های انتخابیه این شهرستان، امروز جمعه ۱۵ آذر ماه نیز میزبان ثبت‌نام افراد واجد شرایط بود و تا پایان وقت اداری این امر ادامه داشت و ۴ نفر ثبت نام کردند.

رئیس حوزه انتخابیه دشت آزادگان و هویزه بیان کرد: از اولین روز نام‌نویسی تاکنون در مجموعه ۳۵ داوطلب به فرمانداری مراجعه و موفق به ثبت‌نام شدند که ۳۳ نفر مرد و ۲ زن بودند که در مجموع ۳۵ داوطلب هستند.

تعداد ثبت‌نام کنندگان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان تا پایان پنجمین روز (پنجشنبه) در حوزه انتخابیه اهواز، کارون، حمیدیه و باوی ۱۳۹ نفر، حوزه انتخابیه آبادان ۴۱ نفر؛ ایذه و باغملک ۳۸ نفر، اندیمشک ۲۶ نفر؛ دزفول ۲۷ نفر؛ دشت آزادگان و هویزه ۳۱ نفر؛ مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل ۲۳ نفر؛ شوش ۱۵ نفر؛ خرمشهر ۱۴ نفر؛ بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و جولکی ۲۱ نفر؛ شوشتر و گتوند ۱۶ نفر؛ بهبهان و آغاجاری ۲۱ نفر؛ رامهرمز و رامشیر ۲۱ نفر و شادگان ۱۴ نفر بوده است.

ثبت نام داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از یکشنبه ۱۰ آذر آغاز و به مدت ۷ روز (پایان وقت اداری ۱۶ آذر) از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ در ۱۴ حوزه انتخابیه اصلی خوزستان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.