سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث قزوین امروز سیزدهم آذر ۹۸؛

کشف ۶ دستگاه موتورسیکلت و خودرو سرقتی/دستگیری سارقان تایر خودرو‌های سنگین

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سیزدهم آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و پاسخگویی به مطالبات شهروندان با هدف پاکسازی نقاط آلوده از لوث وجود مجرمان و معتادان متجاهر، مرحله‌ای دیگر از این طرح در سطح شهرستان قزوین طی ۴۸ ساعت با حضور کلیه پلیس‌های تخصصی، کوپ و یگان امداد با اشراف اطلاعاتی دقیق به مرحله اجرا در آمد.

سردار حاجیان افزود: ماموران پلیس با اقدامات تخصصی و شناسایی اماکن و پاتوق مجرمان درنقاط آلوده ضمن هماهنگی قضائی در چند عملیات مشترک، ۱۹ معتاد خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و یک کیلو و ۲۶ گرم انواع مواد مخدر که همه آن‌ها بسته بندی و آماده فروش بودند، کشف کردند.

او از توقیف ۸ دستگاه موتور سیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: کشف ۴ دستگاه موتور سیکلت و ۲ دستگاه خودرو، ۱۱ دستگاه گوشی تلفن همراه و ۷ دستگاه ضبط و باند مسروقه و دستگیری ۸ سارق و مالخر از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بود.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطر نشان کرد: در این طرح ۴۸ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت که از این تعداد به ۸ واحد صنفی تذکر واخطار پلمب داده شدو تعداد ۵ باب ضایعاتی نیز تعطیل شد.

دستگیری سارقان تایر خودرو‌های سنگین

سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در پی اعلام خبر مبنی بر سرقت از یک فروشگاه تایر‌های خودرو به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ منصوری افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، موفق شدند، ۵ نفر سارق را در این زمینه شناسایی و در چندین عملیات منسجم آن‌ها را دستگیر کنند.

سرهنگ منصوری در ادامه بیان داشت:متهمان در بازجویی‌های پلیسی به سرقت ۷۲ حلقه تایر خودرو‌های سنگین به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و یک دستگاه خودروی نیسان از فروشگاه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با بیان اینکه تایر‌ها به همراه خودروی مسروقه کشف و تحویل صاحب فروشگاه شد، افزود: هر ۵ نفر متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.